Teacher Pathan se:
Teacher Pathan se:
Btao Pine Apple aur coconut k Tree Me kiya Similarity hai ?
Pathan (kaafi Dair sochne k Baad)
Dono Pe Amrood nai lagtay !!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 935 views
Similar Jokes
2 Dost Suicide kernay gayai,
Pahala : “Hey Bhagwan mujhey
dunia ki saari nafrat de Pareshani
de Dukh de!”
Dusra dost : “Abe tu maut maang
raha hai k Microsoft main Job.”
by Pak101.com (few years ago!)
Aik doctor apne dost se:
yar mai soch raha hon k is gaon main apna clinic khol lon,
dost :tumhara khyal to naik hy
magar yahan ka qabrstan bhot chota ha...
by Pak101.com (few years ago!)
Sir:Indian Main Kaun Kaun Se States Hain?
Student: Jammu,UP,MP,Asam
Sir: Aur Batao?
Funny Student: Bas maje Main Aap Batao???
by Pak101.com (few years ago!)
bivi pay hakoomat KaRNa koi mardangi naheen hai
mardangi to yeh hai kay bivi ko mar kay us pay hakooma ki jay
professor khapay ki katab
" haan main kutta hoon" say iktibas
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek Pathan Bank Lootne Gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account main jama kar do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Naman: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki
chori hogayi hai Police: chor ne sirf TV kisliye
chodaa hoga Naman: mujhe kya pataa sir main us
samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husbnd:
Lagta hai Paros ma Bakra Halal ho raha hai
Accha hai aaj Gosht nahin lana parrega
Bv:
Tum apnay kaan saaf karwao
“ALTAF Bhai”TV pe khitab kar rahe hai
by Tariq Bangash (few years ago!)
Sardar (Apne Bete Se Bola):
Bevakuf…
Kaisa Machis Leke Aaya Hai
Ek Bhi Tili Nahin Jalti
Beta :
Kya Baat Karte Ho Papa
Sab Tili Test Karke Laya Hu
by Pak101.com (few years ago!)
MAA=beta kya kar rhe ho...?
BETA=pdh raha hu.
MAA=excelent ! kya pdh rhe ho...?
BETA=ji...GIRL FRIEND ke message.
by Pak101.com (few years ago!)
1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi or ko
ghumane deta he
by Pak101.com (few years ago!)