meri tou chappal toot gayi hai 

Aek admee langrata hua ata hai usey dekh kar dou docotr apas main jhagrte hain ,
aik kehta hai ke uski haddee toot gayi hai
doosra bolta hai ke nahi us ka angootha nikal gaya h ai
dono mein kafi behs horahi hoti hai to
teesra doctor bolta hai chalo us se hi poch lete hain usey poooch tay hain tou woh bolta hai nahi, meri tou chappal toot gayi hai 

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1113 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar. cricket khel ker aya

sardar:Cricket Khel Kar Aya,
Dost: Kitnay Runs Banay?
Sardar:triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay,
kanjar ne out kar dia!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
husband niche se upar 3rd floor

husband niche se upar 3rd floor pe khadi wife se-zra mera Mobile, Aink aur Rumal pkdana.

Wife Ne Mobile Or Aink upar se fenk di. to wo niche girte hi toot gye. jb hanky fenkne lagi to HUSB bola k ruko. Main Upar aake hi le leta hun. ab isko bhi todo gi kya.

by Pak101.com (few years ago!)
13 days ago

Raza: 13 days ago
Santa apna sar pani me duba rha tha

Biwi-kya kAr rhe h?
Santa-Dimag chalta nhi h Sala
dekh rha hu kahi Puncher to nhi.

by Pak101.com (few years ago!)
Salman khan is confused nw a dayx..

Salman khan is confused nw a dayx........coz. . .

Girl Frnd jawan ho gai...

aur . . .Bhabi badnam ho gai. . .;-D

by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Today is sunday

Husband: Today is sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets.
Wife: why three?
Husband: 4 u and ur parents.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Would You Please Do Me A Favor?

A dentist, after completing work on a patient, came to him begging.

Dentist: Could you help me? Could you give out a few of your loudest, most painful screams?

Patient: Why? Docor, it wasn't all that bad this time.

Dentist: There are so many people in the waiting room right now, and I don't want to miss the four o'clock ball game.

by Pak101.com (few years ago!)
oye banta machli khayega?

Santa: oye banta machli khayega?
Banta: nhi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen ke kha lena.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Impossible Is Not In My Dictionary

Naman: Tujhe pata hai “impossible” word meri dictionary mein nahi hai…

Chaman: Arey yaar, ab bataake kya faayda….tujhe dictionary lete samay check karlenaa thaa na…

by Pak101.com (few years ago!)
sardar and coffe

1 sardar coffee pene jata hai to waiter pochta hai ke hot ya cold coffee.
sardar kahta hai price kya hai. to waiter kehta hai ke hot coffee 5 rupee ki or cold coffee 10 rupee, to sath wale log hot coffee pe rahe they to sardar ne kaha ke jaldi piyo warna 10 rupee dene parhe ge!

by Abdul Hannan (few years ago!)
centery


Sachin ki century nahi hone denge

Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.

Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?

Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook