When did George Washington die?
Banta: When did George Washington die?
Santa: 2 days b4 his funeral
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1008 views
Similar Jokes
Girl college mein new sendal daalke gyi..
.
.
Boy:” sendal kitne acchi hai..
.
.
.
Girl:” hmmm utaru kya..???
.
.
.
.
.
Boy:” but jeans or top toh ussse bhi acchi hai…
Girl shock..Boy RocK..
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Teacher Ka Un Ki Class K Sath Group Photo Banaya Geya,
Doosrey Din Teacher Bachon Ko 1, 1 Photo Detey Huye Kehne Lagi:
"Jab Tum Bare Ho Jao Ge To Hairat Se Is Tasveer Ko Dekho Ge Aur Kaho Ge K:
... Ye Iram Hai Jo Amarica Chali Gayi,
Ye Hina Hai Jo Londan Chali Gayi,
Ye Pappu Hai Jo Boorha Ho Chuka Hai"
Pappu Ye Sunn Kar Jal K Bola:
"Aur Ye Hamari Teacher Hain Jin Ka Inteqal Ho Chuka Hai"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Which one is closer, Sun or Australia?
Student: Sun
Teacher: Why?
Student: We can see the sun all the time, but can’t see Australia.
by Pak101.com (few years ago!)
pathan to dukandar:give me black bulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain
mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Judge: Tum Teesri Bar Adalat Me Aarhe Ho, Tumhe Sharam Nahi Aati?
Pathan: Tum Roz Aata Hai,T
Tumko Aati Hai Kya??
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ka Accident Ho Gya tha.
Doctor Ne Poocha:
Sardar se ke Accident Kaise Huwa hai tera?
Sardar:
O Yaar Main Morr kattan Laga Se,
Te Aggay Morr Hi Ni Hondaa se
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Din Apna Checkup Karvane Ek Doctor Ke Paas Gaya.
Doctor: “Aur Snata Ji, Kaise Aana Hua?”
Santa: “Doctor Sahab, Kuch Tabiyat Theek Nahi Hai, Liver Mein Bahut Jayada Dard Ho Raha Hai?”
Doctor: “Daaroo Peete Ho?”
Santa Khush Hote Hue Bola: “Haan, Par Chhota Peg Hi Banana“
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Udas kyu baithe ho sir?
Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.
Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.
Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…
by Pak101.com (few years ago!)
A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria
Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”
Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Kitchen mein cooker aur kadai hote hain...
Cooker: haye tu kitni kaali hai.
Kadai: Sale phir bhi mujhe dekh kar seeti marta hai.
by Pak101.com (few years ago!)