Brain Operation
Ek Doctor patient ke piche bhag
raha tha.
.
.
Logo ne Dr. se poocha, aap q bhag
rahe ho patient ke piche?
.
.
.
Dr. ne kaha = Ye Kamina har
mahine brain ka operation karvane
aata hai,
Aur
Muft mai ball katvake bhag
jata hai....
by Asim Raza (few years ago!) / 882 views
Similar Jokes
Sardar:Tum shadi shuda ho?
Pathan: Han, humara aurat say shadi hua ha
Sardar: Bewakuf, to kia mard se b shadi hoti ha
Pathan:Han humara bahen ka hua ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: I am afraid your make of car does not
suit us. My fiancee cannot reach the brakes and
the steering-wheel at the same time.
Salesman: But sir, the car is perfect. Why not try
a new girl?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera
Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera
sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.
Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya
Adopt ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Two terrorists were fixing a bomb in a car.Funny Terrorist1: What would you do if the bomb explodes while fixing ?
Funny Terrorist2: Don’t worry, I have one more.
by Pak101.com (few years ago!)
koi chez be-wafai se barh ker kia hogi,
Ghum-e-tanhai judai se barh ker kia hogi,
Kisi ko deni ho jawani main saza,
to wo saza PARHAI se barh ker kia hogi:-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Yaar Kitni Ajeeb Baat Hai, Ladke Mar ke Bhoot Ban Jate Hain.
Banta: Aur Ladkiyan?
.
.
.
.
.
Santa: Chudail Ki Chudail rahti hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband and Wife had a tiff.
Wife called Mom : He fought with me again,
I am coming to you.
Mom : No beta, he must pay for his mistake,
I am comming to stay with U!
by Pak101.com (few years ago!)
santa daru pee k tala kholne laga, hath kapne ki
vajah se tala nhi khula,
banta- mai khol du,
santa- mai khol lunga, tu ghar ko pakad, sala bahut
hil raha hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
HIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Pak101.com (few years ago!)