1st night Dulhan ke
Dulhay: 1st night Dulhan ke aankh pr kiss keya or kaha
“Ankhin sakhsiat ke kitab hoti hain”
Dulhan: tum ko kitaboo main khoay ho or library main aag lagi hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 827 views
Similar Jokes
Sardar Became The Driver Of Train
The Very 1st Train Driven By Him
Was 8 Hours Late Bcoz?
He Stopped At Every Phatak N Askd
“Jalandher Nu Ehi Line Jandi A?”
by Pak101.com (few years ago!)
Mujrim Ne Apne Pathan Vakeel Ko Kaha: “Koshish Karna Umar Qaid Ho Phansi Na Ho“
Vakeel: “Tum Chinta Mat Karo“
Court Ke Baad
Mujrim: “Kya Hua?“
Pathan: “Bahut Mushkil Se Umar Qaid Karwai, Adalat To Riha Kar Rahi Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
aaj mere paas mobile hai, no hai, battery hai, balance hai, tumahre pass kya hai? agar hai koi msg to bhejo.. agar nahi to mobile becho.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dr: Motape ka 1 hi Elaj He.
Tum Daily Sirf 2 Rotiya Khaya Karo
GOLU: 2 Rotiya
khana khane se pehle
ya Khane k baad
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Malika Sherawat is going to be married.
Banta: Who is the lucky man?
Santa: I am. She rejected me.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.Friend : Acha wo kaise?Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtubmai bhi security guard k sath bethi thi.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sardar library me 3 Ghante 1 Book padhne k Baad bola SO BORING itne sare characters but no story.
Librarian-
Sardar Ji, wo TELEPHONE DIARY thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tcher: How old is your dad?
stud: As old as i am.
Tcher: How is it possible?
Stud: He became father only after i was born.
by Pak101.com (few years ago!)
Dove se nahakar kya karna hai.
2013 me to sabhi ko marna hai.
1 saal khushi se jilo yaro
Agle janam me phir “johnson baby” se shuru karna
hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by hearthackervsgirls (few years ago!)