1st night Dulhan ke
Dulhay: 1st night Dulhan ke aankh pr kiss keya or kaha
“Ankhin sakhsiat ke kitab hoti hain”
Dulhan: tum ko kitaboo main khoay ho or library main aag lagi hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 828 views
Similar Jokes
Santa Ne Science Ki Class Mein Ek Theory Pesh Ki, Jiski Wajah Se Sara School Pagal Hote Hote Bacha.
Moon Is More Important Than Sun,
Because It Gives Light At Night When Light Is Needed.
& Sun Gives Light During The Day When Light Is Not Needed
by Pak101.com (few years ago!)
1baar Adnan sami k ghar me chor aayaAdnan chor
K upar baitha Or bola Ramu police ko bulaRamu-
Sahab chppl nhi mil rhiCHOR bola-Meri pehen le par
Jaldi Jaa.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ishq hai to izhar b hona chahiye
Admi ko 1din k liy bimar b hona chahiye
Yadon se keh do 1 din ki chutti de den
Aakhir ishq men ITWAR b hona chahiye.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mom :Beta haath jal gaya,
toothpaste lana.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
Pappu : No, maa,
Mere toothpaste me namak hai,
Duniya Wale kahenge bete ne Jale pe
namak chidak diya..!lolz
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la:
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la: “btao tmhari akhri khwahish kia hai?”
.
.
.
Sardar: menu dar lag reya a, mera hath pharr lawo:)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Osama Bin Ladan And Kajol Ki Mulakat Hoi
Osama: Hows Life?
Kajol: Kabhi Khushi Kabhi Ghum
Kajol: And Urs?
Osama: Kabhi Goli Kabhi Bum
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook : hahaha i wont let u study x-D
.
.
.
Me : Plz dont do this to me..i beg u..
... .
.
.
.
Facebook : ok then log out and study..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Me : yaar tu to bura maan gya... achha chal u win... show me whats new?
by Pak101.com (few years ago!)
Harr Aadmi ka Sapna :
7 figure ki Salery..
6 figure ki Bachat..
5 Bedroom ka Gharr..
4 Wheel ki Gaari..
3 Week ki Vacation..
2 Piyare Piyare Bachay..
a0r..
.
.
.
.
.
1 Goongi BV..... :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Aurat Doctor Ke Paas Bhagi-Bhagi Jati Hai Aur Bolti Hai.
Aurat: “Mera Beta Motor Cycle Se Gir Gaya Hai”
Doctor: “I Can’t Understand Please Speak In English”
Aurat: “My Londa Is Gironda From Hero Honda“
by Pak101.com (few years ago!)