Main apni biwi noo 10vin karai
Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai
B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”
hor ki keraan?
2nd sardar:
“Changa munda vekh k viaa v kara day”
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
THERE ARE BASICALLY 7 TYPES OF
GIRLS:::::::::::::::::::
1.HARD DISK GIRLS:
remember everything forever.
2.RAM GIRLS:
forgets about you the moment you turn her off.
3.SACREENSAVER GIRLS:
just for looking.
4.INTERNET GIRLS :
difficult to access.
5.SERVER GIRLS:
always busy when you needed.
6.MULTIMEDIA GIRLS:
makes horrible things looks beautiful.
7.VIRUS GIRLS:
these type of girls are normaly called
::WIFE::
once enters in your system don,t leave even after
format.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy….
tum larkiyaan itni khabsorat kyn hoti hooo .
Girls..
kyn k ALLAH ney hum ko apney hatoon sey banaya hai
Boy….
bol tu aise rahi ho jesey hum net sey download howe hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Man goes to a shop: "I need a ladies suit..?"
Shopkeeper: "Sir, Begum kay liye chahiye ya koi achha sa dikhaon?"
by tanveer hussain (few years ago!)
SANTA : “When you buy a note book there will be no margin in it. Why is it so?”
BANTA : “Simple, it is because I always buy the note book from a Margin-Free Market!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday Party me muft ka khana khate hue pakde gye the Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...
by Pak101.com (few years ago!)
Lalu Ji Ko English Sikhne Ka Bhoot Sawar Hua.
Aisi Hi Ek Din Unko Sonia Ji Ke Yaha Jana Pada.
Vaha Jake Kaam Se Fursat Pane Ke Bad, Lalu Ji Ne Sonia Se Pucha
Lalu: “I Love You Ka Kya Matlab Hota Hai?”
Sonia: “Main Tumse Pyar Karti Hun?”
Lalu: “Lo Kar Lo Bar, Angreji Mein Ek Sawal Ka Puch Liya, Pagli Fida Hi Ho Gayi Humpar“
by Pak101.com (few years ago!)
Larki nahane gai kapre utare darwaza
baja boli=KON? Jawab aya=POSTMAN kapre
pehen k letter liya phir nahane gai kapre
utare darwaza baja boli=KON? Jawab aya=DHOBI
kapre pehen k dhobi se hisab kiya phir nahane
gai kapre utare darwaza baja phir boli=KON?
Jawab aya=PAPPU(parosan ka beta hay.ANDHA hay)
larki ne socha kya farq parta hay kapre nahi
pehenti aise he chali gai darwaza khola PAPPU
ne mithai di boli=kis khushi me PAPPU=meri
Ankhein theek hogayeen.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Two Robbers Were Robbing A Hotel. The Fi
Two Robbers Were Robbing A Hotel. The First One Said, "I Hear Sirens. Jump!"The Second One Said, "But Were On The 13th Floor!"The First One Screamed Back, "This Is No Time To Be Superstitious. "
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a
Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf
rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk
ka hi ho ga.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
girl:if u will try to kiss me,main shoor machaoon gi
boy:lekin yahaan to kohi nahi
girl:to kia hoa formality to poori karni hai na
by Tanveer Hussain (few years ago!)