Sardar Apni Biwi K Office Gya

Sardar Apni Biwi K Office Gya.

Biwi Boss Ki Godh Me Bethi Dictation Le Rhi Thi.

Sardar:Chal Begum,
Aesi Jaga Kam Nhi Krna
Jahan Staff KLye Kursi Bhi Na Ho.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 912 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dadi

Larki apni Dadi se: Main school nahi jawongi. Rasty main larkay chairty hain
.
DADI:Bahany mat banawo, mai bhi usi raste se roz bazar jati hon, Mujhe to koi nahi chairta

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Improve your english

Improve your English!

Friend to Pathan:
Yaar Ye Tattey Khujane Ko English Main Kya Kehte Hain?

Pathan:
BALL Tampering…!

by Mazhar Khan (few years ago!)
women

A man and a woman meet in an elevator. "Where are you heading today?" the man asks. "I'm going down to give blood." "How much do you get paid for giving blood?" "About $20." "Wow," says the man, "I'm going up to donate sperm, and the sperm bank pays $100." The woman angrily gets off the elevator. The next day, the man and woman meet in the elevator again. "Fancy meeting you again. Where you off to today?" "Sperm bank," she says with her mouth full.

by inayat khan (few years ago!)
A Man Knocks at the Door

A Man Knocks at the Door.
A 10 yr Old Boy comes with Cigarette in One Hand & Beer in Other.

Man: Beta Papa Ghar Pe Hain?

... Boy: Bhootni K,

Mujhe Dekh k Lag Raha Hai Kya?

by Pak101.com (few years ago!)
Boy to girl:- i can make u say I LOVE U ?

Boy to girl:- i can make u say I LOVE U ?
girl: no way !!
boy: bet ??
girl: yes ...
boy: OK start ... say blue?
......girl: blue..
boy: say pink?
girl: pink...
boy: say love?
girl: love ...
boy: whats 1+1?
girl: 2
boy: Ur age?
girl: 18
boy: hahaha... i told u i could make u say 18!!
girl: no, u said u could make me say that I LOVE U
boy: yes i did :D :D :D !!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Naukar- Sahab

Naukar- Sahab, aap ka kutta to bilkul Aadmi
jaisa lagta hai., kya khilate ho....??
.
.
.
.
.
.
.
.
Malik- Nalayak, wo kutta nahi,
mera beta hai , Engineering kar raha hai aur
aaj-kal Exams ho rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Socho Ke

Socho ki aap fridge ke samne baathe ho, what will u think?
A-cool inside & fool outside.

Q-sochie ki aap computer ke samne bathe hai, what will u think?
A-intel inside & mental outside.

Q-agar aap doctor ke pas gai toh aap kya sochenge?
A-dental inside & gentle outside.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Ship 300 pagalo ko le ja raha

1 Ship 300 pagalo ko le ja raha tha. Bina Ship doobe sabhi doob gaye
.
.
Kaise ??
.
?
.
?
.
Ship band ho gaya tha
.
or
saare pagal dhakka dene ke liye utar gaye.

by Pak101.com (few years ago!)
1 ldki ki death k baad

1 ldki ki death k baad uski frnd
usKE3 B¤YfrnD K pass gai oR boLi
kYa main uSKi jagah lE3 skTi hu
¿¿¿ SUPERb Answr . . . BF-mujhe
koi aitraZ nhi QABRISTAN WAlo
sE3 Puch l

by Pak101.com (few years ago!)
Kya Aap Logo Ka Blood Group Bhi Same Hai?

Santa Apni Aur Biwi Ki Blood Test Ki Report Lene Gaya.

Doctor: “Aapka Aur Aapki Patni Preeto Ka Blood Group Ek Hi Hai?”

Santa: “Hoga, Jaroor Hoga 25 Saal Se Mera Khoon Jo Pee Rahi Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook