hum nay tanhai mein bhi
HUm NyTanhai Mei Bhi Sirf
Tm ko chaha Hai,
“DOST”
Warna log To Tanhai Mein
Nargis ki CD Lga Lety
Hain.
/(‘_’)/
..()
../!
Ve gujra ve
:D
by Abdul Hannan (few years ago!) / 812 views
Similar Jokes
1 bacha road pe kuttay ko le ja rha tha
1 Police wala hanste hue
Beta apne bhai ko kahan le ja rhe ho?
Bacha
Police me bharti krwane.
by Pak101.com (few years ago!)
BF:Mai Tumhara Mobile Dekh Sakta Hu
GF:Ha Janu Q Nai Just A Minute
Delte Delete Delte
Ya Lo Janu Dekh Lo Tumha To Mujpe Trust Hi Nai
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Yaar,Meri Ghadi(Watch) Kho Gayi
MOLU-Chalti Thi Kya..?
GOLU-Ha..Yaar Chalti Thi
MOLU-Tab to jarur chalkar kahi Gayi Hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Suicide bomber Zoo me ghus gya or awaz lagai k tum sab k paas ek minute hai
yahan se nikalne k leye
Kachwa: wah kameeny seedha keh na k me hi target hun
by Mazhar Khan (few years ago!)
Foji Prade K Doran Officer Ne Pathan Sipaahi Se Pucha:Ye Haath Main Kya Hai?
Gul Khan:
Sir, Ye Bandooq Hai.
Officer: Ye Bandooq Nahi, Tumhari Jaan Ka Hissa Hai,Tumhari Maa Hai Maa.
Then Officer To 2nd Pathan. Bandooq Ki Taraf Ishara Karte Huye:Ye Kya Hai?
2nd Pathan: Sir, Ye Gul Khan Ki Maa Hai.
by tanveer hussain (few years ago!)
The most funniest situation in student's life:
.
When we have no idea what to write in paper and supervisor comes and say "wind up your papers"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tufani andheri raat me 12 baje Kabristan kejungle me 1 bhoot dusrebhoot ko samjha raha tha………….”Ghabra mat, sab vaham hai – Koi Rajnikant vajnikant nahi hota”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne oxford universty mein 1st Positon li News
channel walu ne pucha
K ab kia kro gay? Pathan
bachpan se aik khuwab hy
k hum apna tandoor khole GA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa! Ik sawal ka jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?
Pathan! Nahi pata?
Santa! Dastaney ki...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: What is the difference between “complete and finish”?
Banta: When you marry a right person you are complete and when you marry the wrong one you are finished !!!!!
by Pak101.com (few years ago!)