1 indian ne 24 ghnte tk pani mai
1 indian ne 24 ghnte tk pani mai sans rok
kar rehne ka rcord qaim kya hai jinhe kal
.
.
.
Bad namaz e zuher mewa shah qabristan
mai dafnaya jaega..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
ek pagalkhane me -
doctor- ne ek pagal se pucha, cht se kyu latak raha hai
pagal- kyuki main ek bulb hoon!
doctor- phir jal kyu nahi raha?
pagal- ye India hai ! light gaye hui hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
sardar prepared only one essay Friend for his exam.
But in exam he got ..Father essay.
so he replaced Freind with with father and wrote like this....
I have lots of Fathers. some are male and some are female.But i have lots of Girl fathers.My best father is my neighbour..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
USA: Hamare dog Fotball khelte hai.
JAPAN: Hamare fish dance Karte hai.
CHINA: Hamare Hathi cycle chalate hai.
INDIA: HAMARE GADHE GOVT CHALAATE Hai.;-).
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:
muj se shadi kro gi?
Girl.
No
Boy.
But why?
Girl:
Ghar wale nahi maanay ge.
Boy.
ghar mein kon kon hai.
Girl.
1 husband aur 4 bache..
by Abdul Sami (few years ago!)
Interviewer: Just Imagine You Are On Third Floor And It Catches Fire
How Will You Escape?
Sardar: Simple
I Will Stop My Imagination!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek lady apne boyfriend ke sath ghum rahi thi ke itne me uska husband aa gaya or bf ko marne laga
Lady- Maar gadhe ko, apni biwi ko to gumata nahi dusron ki biwi ghumane le aate hai.
( itne me bf ko josh aaya or wo hsbnd ko marne laga )
lady- maar sale ko, na khud ghumane le jata hai na kisi or ko ghumane deta hai. :)
by Raju (few years ago!)
Girl: Teri judai mein neend urti hai, jan jati hai, chein khota hai, dil rota hai...!
Boy: Check karwaley bibi Dengi Virus me bhi aesa hi hota hai!
by Pak101.com (few years ago!)
AAj mausam main kuch ajib si baat h bekabu se hmare jazbaat hain ji chahta h chura lu tumko tumhi se magar mummy kehti hain chori krna buri baat h.
by farrukh ahmed (few years ago!)
A Sardar enters shop & shouts, "Where's my free gift with this oil?"
Shopkeeper: "Iske saath koi gift nahin hai bhaisaab"
Sardar : "Oye ispe likha hai CHOLESTROL FREE
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boss : Likhna PArhna aata hai?
Sardar : Likhna aata hai parhna nai.
Boss : apna naam likho
Sardar : %$*3@t(*^&%
Boss : Ye Kya Likha Hai?
Sardar : KAha Tha Likhna Ata hai
PArhna nai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)