Shohar aur bivi khany k leye bahir gey

Shohar aur bivi khany k leye bahir gey ,
aik larki ne shohar ko dekh kar romantic andaz main hello kaha,

bivi ne poocha yeh kon thee? shuhar ne kaha, abhi tu ussy bhi batana hai k tum kon ho

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1101 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

shadi mein achanak kahin se ek jinn

Ek Shadi Mein Achanak
Kahin se Ek JINN Aa Gaya..!

Jinn ko Dekhte Hi;
Larkiyon ki Cheekheyn Nikal Gayin,
......
Wahan par Ek BABA Jee bhi the,
Unhon ne Larkiyon ko Kaha ke:
"Sari Larkiyan Mun'h Dho Len.."

Jab Woh Sab Mun'h Dho Kar Ayin to;
"JINN ki Cheekheyn Nikal Gayin.." :O :-P :D

by Raju (few years ago!)
Mom Kaha Hai Gareeb

Son 2 Mom: 10 Rs. Dena Bahir 1 Gareeb Ko
Dene Hain,
.
.
.
Mom: Kaha Hai Gareeb.. ??
.
.
.
Son: Bechara Bahir Dhup Mein Kulfiyan Bech
Raha Hai.. -:p -:p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Step of mard and aurat

How boys grow
bacha
larka
naujawan
jawan
mard
budha.

How girls grow
bachi
bachi
bachi
bachi
bachi
aunty

by Sabir shah (few years ago!)
Patient to Doctor

Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai,

uska haath lagte hi main theek ho gaya.

Doctor: Jaanta hu, thappad ki awaaz mujhe bhi sunai di thi.....

by Pak101.com (few years ago!)
How To Impress A Woman:

How to impress a woman:

Compliment her,

kiss her,

caress her,

love her,

tease her,

protect her,

hug her,

hold her,

spend money on her,

wine & dine her,

buy things for her,

listen to her,

care for her,

stand by her,

support her,

go to the ends of the earth for her....

How to impress a man:

Show up naked,

Offer beer.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

American says " In America, marriages can happen with Emails...."
Sardarji "In India, marriages happen with fe-mails.... !!!"

by nadeem (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door

Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.

Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?

Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.

by Pak101.com (few years ago!)
ye CNG bidi hai.

Ek baar santa ko nakli bidi pite dekh banta bola: Yaar, bidi se dhua kyun nahi nikal raha?

Santa: Are bewkuf, dhua kaha se aayega, ye CNG bidi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
BoyFrnd on msg

BoyFrnd on msg: Sweet heart Kya kar Rahi ho…….??
.
.
GirlFrnd: meri Tabiyat Kharab hai Jaanu Sone Ja Rai Hu & You……??
.
.
Boyfrnd: Mai Cinema Hall me Tere Piche baitha popcorn kha rha hu Kamini.. =DD
boy RocKZ..-.. Girl Shock

by Pak101.com (few years ago!)
Khuda kare tujhe khushiyan hazaar

Khuda kare tujhe khushiyan hazaar mile, mujhse bhi achche yaar mile,
meri galfriend tujhe raakhi baandhe aur tujhe ek aur behan ka pyar mile

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook