Ek Aisa Sentense Batao Jis Mein
TEACHER: Ek Aisa Sentense
Batao Jis Mein URDU , HINDI ,
PUNJABI Aur ENGLISH Ka Sahi
Use Hua Ho …
.
…
.
.
.
.
.
.
SANTA : ISHAQ DI GALI VICH
NO ENTRY
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 941 views
Similar Jokes
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Manager ne aane wale se pucha: kya tumhe pata hai ki permission ke bina ander aana mna hai
Aane wala: Janab mein permission lene ke liye hi ander aaya hu
by Pak101.com (few years ago!)
Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.
Graduation to pass karle
by sami ullah (few years ago!)
Teacher: tell me the names of all the planets..,!!!
Studnt: venus... earth...mars....:-/
Teacher: aur sunao
Studnt: bs bdiya..,ap sunao...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek tou tum shrmatey bohat ho
Ager baat krey koi tumse tou itraatey boht ho
Dil chahat hai koi sms na karon tum ko
Per suna hai tum sms parh k muskuratey boht ho…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl boy se : apne bal to dekho jaise ghass ugi ho,
boy:isi lye itni dair se soch raha hun bhaince mere samne kiun khari hai
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Baar Ek Khan Hotel Mein Room Book Karwa Raha Hota Hai,
Aur Receptionist Waiter Ko Khan Ke Kamare Tak Pahunchane Ke Liye Kehti Hai, Waiter Khan Ko Le Jata Hai Aur Bolta Hai.
Waiter: “Chalo Ander”
Khan: “Oye Hum Is Kamre Mein Nahi Rahga, Humko Pagal Samjha Hai Kya? Paisa Itna Diya Or Kamra Itna Chota Sa”
Waiter: “Abe Gadhe Ki Aulad, Andar To Chal Ye Lift Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka bacha-Teri MAA itni moti he k sab usko TRUCK kehte he
Banta ka bacha: Teri MAA moti nai he isliye sab log use cycle cycle kehte he
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan gusse se: Waiter ! Es chicken biryani mai chicken kion nahi hai?
Waiter: Gulab Jaman mai Gulaab kahan hota hai?
.
Pathan: Han yar sorry…..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay jawaab diya:
“i student u”
by hearthackervsgirls (few years ago!)