Texi Wala-Sir Sorry
Texi Wala-Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna Bhada Lu?
GOLU-Oye Praji Koi Gal Nhi
Maii B Apna Batva Bhul Gaya Hu
by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Dad’s writes on son’s facebook wall:
Dear Son, how are you? All are fine here. We miss you a lot.
Please turn off the computer and come down for dinner.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha?
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek aadmi apne dost ki kabar par phool daal raha hota hai.
Aur brabar mein bhi, ek aadmi apne dost
ki kabar par chawal daal raha hota hai.
Pehla aadmi doosre se kehta hai,
Ye tumhara dost phool sunghne kab uthe ga
Doosra aadmi,
Jab tumhara dost chawal khane uthe ga
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan :I am going Ka Kya matlab hota hai?
.
Sardar:Main Ja raha hun..
Pathan: aise to tera baap b nahi ja saKta Pehlay matlab bata..:-). .
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Shadi Mein Achanak
Kahin se Ek JINN Aa Gaya..!
Jinn ko Dekhte Hi;
Larkiyon ki Cheekheyn Nikal Gayin,
......
Wahan par Ek BABA Jee bhi the,
Unhon ne Larkiyon ko Kaha ke:
"Sari Larkiyan Mun'h Dho Len.."
Jab Woh Sab Mun'h Dho Kar Ayin to;
"JINN ki Cheekheyn Nikal Gayin.." :O :-P :D
by Raju (few years ago!)
Pota:-dadi hm ghar mai srg 5 log hee h dad,mom,ap,di or mai
dadi-tu shaadi karega toh hm 6 ho jayenge
pota:-bt fir di shaadi karegi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-tera beta paida hoga toh hm fir 6 ho jayenge
pota:-fir ap mar jayengi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-SO JAA HARAAMZADE..sur mt khaa....:Dddd
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was standing in sun on a hot sunny day.
Banta asked: What are you doing?
Santa: Drying sweat.
by Pak101.com (few years ago!)
Pati:-jab bhi main is talwaar ko dekhta hoon to
mujhe ladai per jaane ka mann karta hai.
Patni:-to phir jaate kyon nahin?
Pati:-phir unki tooti hui taang yaad aa jaati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police Ky Chhittar Khane Se
Koi Mar To Nai Jata.
.
.
.
.
Bus Pedal Chalne K Andaz
Badal Jate Hain…!:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
"MERI" or "katreena KAif"
Ki 1 Aadat Same Hay
What . .?
Na Main Usay MSG Karta Hon
Na Woh MuJhe MSG Karti Hay...
Ye hota h pyar smjhy???
by Pak101.com (few years ago!)