Police Officer Bachey Se

Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1025 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.

Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to?
Banta : Illeagal

by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 choohay darakht pe bethy thy

2 choohay darakht pe bethy thy nechy se ek haathi guzra
ek chooha hathi py ja gira...!!!

dosra chooha bola,
daba k rakh saalay ko, mein bhi aata hoon..

by Pak101.com (few years ago!)
angry wife to her husband

An Angry Wife To Her Husband 0n Phone: "Where d Hell Are You ... ?"

Husband: Darling You Remember That Jewelery Shop Where You Saw The Diamond Necklace n Totally Fell In Love With It n I Didn't Have Money That Time n I said "Baby It'll Be Yours 1 Day ... " O:)

Wife, With A Smile & Blushing: Yeah I Remember That My Love !

Husband: I m In The Pub Just Next To That Shop

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Football

Ak bandey ko football match ma mahman khasuse bulaya.us ne pehly kabe match nye deka na he kehla match k badh us ne Inam bantey aur kehney laga pakistan ko baney 62 saal hu gay h abe tk itney gurbat h sarey kalare ak football se khal rahey h

by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Darling kuch Saal Pehle Mera Figure

Wife : Darling kuch Saal Pehle Mera Figure COKE Bottle jesa Tha

Husband gusse se bola : Figure To Aaj B Coke jesa hi hai.

Pehle Reguler Bottle thi ab jumbo pack hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan was Weeping

Pathan was Weeping:

Man: Kyon Ro rahe ho?


Pathan: Meri Murghi Mar gai.

Man: Mera Baap Mar Gaya Magar main to Nahi Roya.


Pathan: Oye Tera Baap kya Anday Deta tha

by Abdul Hannan (few years ago!)
Once Prince charles

Once Prince charles & sardarji were having dinner…
Prince said: “pass the wine you divine”.

Sardar thinks “how poetic!!”

and says,”pass the custard you bastard

by Pak101.com (few years ago!)
Teachar(Pappu Se):

Teachar(Pappu Se): 2 aisi cheezo ke naam btao,
jinhe nashte me nhi kha sakte

Pappu:Sir, ek LUNCH AUR dusra DINNER !

by Pak101.com (few years ago!)
Kya ker rhe ho???

Master- “Rinku, kya kar rahe ho? Padh rahe ho
kya?”
Rinku- “Ji nahi Shrimaan, mai apki baat sun raha
hu”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pita: Beti Sham Dhalne

Pita: Beti Sham Dhalne Se Pehle Ghar Laut Jaya Karo Zamana Bada Kharab Hai..

Beti: Oh Dady, Ab Mein Bacchi
Thodi Na Hoon..
Pita: Issi Baat Ka To Dar Hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook