A physics student
A physics student proposing a chemistry Girl:
I love u more than an electron wants to attract proton.
Girl:
Oye carbon monoxide,apna conical flask jesa face lay k foran yahan sy reduce ho ja,is sey pehley k tujhey oxidise kar dun or tu reaction k qabil bhi na rahey.
Kambakht, Graphite ki aulad:-
by Abdul Sami (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
Murim Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai...
SArdar wakell after case :
Mujrim : case ka kia bna
SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha ..
by tanveer hussain (few years ago!)
Civil servant: I am unable to sleep.
Doctor: Can`t you sleep at night?
Civil Servant: I sleep very well at night. I find it
difficult to sleep at noon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Ko Khali Message Aaya, Pathan Ne Usi Mobile Number Par Call Kar Ke Kaha,
Pathan: “Oye Yaara! Tumko Malum Hai? Tumhare Mobile Ki Siyahi Khatam Ho Gayi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
A couple went to a wishing well. The husband threw a coin in the well and then mumbled something in his mouth
Then the wife threw a coin in the well and while she moved forward to see in the well, she fell inside.
The husband turned around to the man standing in shock behind him and said excitedly, “I never believed in wishing wells before…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ne Bijli Office Phone Kara Aur Jaldi Se Bola.
“Jaldi Se Model Town Ki Light Kaat Do”
Bijli Wala Hairani Se: “Kyu Sir?”
Santa: “Wo Yaar Mere Dimag Mein Ek Nayi Mast Wali Gaali Aayi Hai, Wo Tumko Deni Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala: Arey o Bhai Khaali Ho Kya… ?
Rikshaw Wala: …Haan g Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash Khelty Hyn . . .
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi pepsi saamne rakh ke udas betha tha.
Dost aaya pepsi Pee kar bola: kyun udaas hai?
Aadmi: Aaj to din hi kharab hai,
Subah Biwi se jhagda ho gaya,
Raste mein car kharab,
Office late, Boss ne nokri se nikal dia,
Ab suicide ke liye Pepsi mein zahar milaya tha.
Wo bhi tu pi gya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki: Maa mai Shadi Nhi
KarunGi Or
Agar Zabardasti Tum Ne Meri
Shadi
Ki To Ghar Se Bhag JaunGi..
Maa Rote Hue Boli Beti MaiNe
Bhag
K Tere papa K Sath Shadi Ki
Teri Masi Or Behen Ne B Bhag
K
Shadi Ki
Tera Bhai Nokrani K Sath
Aur
Tera
Chacha Dhoban K Sath Bhag
Gya
Teri bua Sabzi Wale K Sath Or
Couzin Doodh Wale K Sath
Bhag Gai
Tera Baap 2 Bar Padosan K
Sath
Bhag Chuka Hai
Ab Tu B Bhag Jaye Gi To
.
.
.
.
Humare khandan ki izzat ka
kya
hoga :'( :'(
by Pak101.com (few years ago!)
1st Friend:" chup raho dekho ghar se phone hai..
.
.
2nd Friend:" arre Zara beer ke bottle toh sarka idhar..
.
.
3rd friend:" tune jo cigrat di wo khatam ho gayi dusri de..
.
4th Friend:" (in female voice) januuu yaha aao na plz aaaaooo naaa...
by Pak101.com (few years ago!)