BV sharabi shohr ko theek kerne k liye
BV sharabi shohr ko theek kerne k liye Kala Libas Pehan kr khari ho gai Shohar Jhomty howy Kon ho tum ?
BV:churail Shrabi: Hath mila main teri Behan ka Shohr
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa-Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya Nain-Matkka K Liye
by Pak101.com (few years ago!)
Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa ne PCO pe jate hi PCO wale ko 2-thappad laga diya...
Socho kyon..?
PCO ke bahar likha tha, dial karne se pahle 2 lagaye
by Pak101.com (few years ago!)
2 hamshakal jurwan bachay Sakht sardi k mosam me apny kamrey me bethay thay,
In me se 1 hans hans k loot poot ho raha tha or 2nd udas konay me betha kanp raha tha,
Baap ne pucha: tum itna q hans rahay ho?
Wo bola "kuch nahi papa,
aaj mama ne dono bar isi ko nehla dia hY"....
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne chalenge kiya.....
"Ke wo kutubminar ko sar pe rakh k mumbai le
jayega"
Saare news wale waha pahuch gye....
Tab bola "Bas koi utha k sar pe rakh de"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Apne Dost Se: “Aaj Ghar Jate Hi Biwi Ki Chaddi Utarunga.”
.
Dost: “Aaj Bade Mood Mein Lagte Ho?”
.
Santa: “Ghanta, Bahut Tight Hai Yaar, Subah Galti Se Biwi Ki Pehan Li Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Padosi:Yar tere ghar se Hmesha Hasne ki Awaz aati h Khushi ka Raaz kya h...m? Husband:Meri BV muje jute marti h Lag jaye to wo hsti h,na lge to me hsta hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Jeeti howi bazi to har koi jeet leta hai
misbah
jo hari bazi jita de use shahid afridi kehte hain
by Sabir shah (few years ago!)
A guy walks into a bar with an alligator. It's about 10 feet long. The bartender flips out and says, "Hey buddy, you gotta get that son of a bitch outta here. It's going to bite one of my customers and I'm going to get sued."
The guy says, "No no no, it's a tame alligator. I'll prove it to you."
He picks up the alligator and puts it on the bar. Then he unzips his pants, pulls out his package and sticks it in the alligator's mouth. The alligator just keeps his mouth open. After about 5 minutes, he pulls it out of the alligator's mouth and zips up his pants and says, "See, I told you it was a tame alligator. Anybody else want to try it?"
The drunk down at the end of the bar says, "Yeah, I'd like to try it but I don't think I can hold my mouth open that long!"
by khalid hussain (few years ago!)
Ek ladka ek ladki ko bahut chahta tha, lekin apne pyaar ka izhaar karne se darta tha.
Ek din us ladke ne socha ki chahe jo bhi ho jaaye vo us ladki ko msg kar ke 'I Love You' zaroor kahega aur apne prem ka izhaar karega. Usne raat ko apne mobile pe 'I Love You' likha aur us ladki ke number pe SMS send kar diya.
Jaise hi vo sone laga tabhi uske mobile pe ek message aaya lekin usne decide kiya ki vo messages subah uth kar, naha kar, mandir se vaapas aa kar hi message check karega.
Raat bhar vo us ladki ke sapne dekhta raha. Isi chakkar mein subah bhi jaldi uth gaya aur nahakar mandir chala gaya. Mandir se aate hi usne mobile uthaya aur message pada.
Message the:
A/C balance is insufficient.
Main bal is Rs. 0.08.
Msg can not be send.
by WAQAR (few years ago!)