Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then
Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then
Sheikh:
Kahan ja rahi ho or kia le kar ja rahi ho?
Cheunti:
ßhai bhooka marne se to behtar hai hijrat kr jain.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
Sheikh 2 worker:Tumne is saal
Mehnat se kam kia,
Islie 5000 ka Bonus
Cheque de raha Hu,
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Q: What's the main difference between intelligence and ignorance? A: I don't know and I don't care! Q: What's white and hangs down from a cloud? A: The coming of the lord. ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
teacher;Agar sache dil se Rab' se dua ki jae to woh zaror pori hoti hai...!
Studendt'Rehne de Miss.....Agar aesa hota to aap meri Bewi hotien....!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Punjabi:hum izat me thora peche hai.
Sindhi:hum kam me thora peche hai.
Balochi:hum taleem me thora peche hai.
Pathan :hum bila waja peche hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Deadly IQ Question.
Pathan to Santa: “where is abu dabi ?”
Santa: “jithy Ami Dabi,
Ody naal e zara para kr k Abu dabi”:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:Sister muje 1 bottle blood dedo
Nurse:Blood grouP bolo
Sardar:konsa b chalega
Nurse:kaise chalega?
Sardar:Galfrnd ko love letter likhana h........
by Pak101.com (few years ago!)
1 charsi buji hue Ciagrate pee raha tha
1 admi ne bola ye kaise p rahe ho Dhuwan to nikal nai rha
charsi bola: Pagal cigrate CNG pe hai….. :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa- Aapka kutta to sher jaisa dikhta hai.!Kya khilate ho isey?
Banta-wo sher hi hai,saala PYAR-VYAR k chkkar me padke kutte jaisa dikhne laga hai..!
by Pak101.com (few years ago!)
Baniya: Bhai Kela Kaisa Diya…
Falwala: 1 Rs Ka Ek..
Baniya: 60 Paisa Ka Deta Hai Kya?
Falwala: 60 Paise Mein Toh Sirf Chilka Milega..
Baniya: Yeh Ley 40 Paisa, Chilka Rakh Aur Kela De
by Pak101.com (few years ago!)
doctor implants a New Ear to a man.
Man: You idiot, you gave me a woman’s ear
doctor: It makes no difference
Man: It does,Now I hear everything
but understand nothing….
by hearthackervsgirls (few years ago!)