Sardar Director to Actor
Sardar Director:
U Should Jump 2 D Swimingpool Frm 100 Ft Height.
Act:
I Don’t Know Swiming.
Sardar Director:
Don’t Wory, Their Is No Water.
by Pak101.com (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha ha ha!
Police: Kyu hass rahe ho..
Sardar: Main toh subah 8 baje tak sota hoon!
by Pak101.com (few years ago!)
Purany zamaney ki larki Ka Love letter.
40 k akhrot, 80 k badaam.
Pyaray Sajid ko mera Salam.
Asalam-o-alaikum:
kal aap mere peechay atay atay gir kyun gaye thy? PLEASE Aap meri kahtir CYCLE ahista chalaen, Aap kal peelay Shalwar kameez main bohat BUTIFUL lag rahay thay, waisay to pooray Muhallay may Apsa koi nahi.
Dabay me daba dabay me cake,
Mera Sajid lakhon me aik.
Please please meri khatir guttka khana chor dain,
Aj pan k cabin pe phir se milain ge.
Neeli neeli roshni kamray me band hai,
Main kiya karon mujhe Sajid pasand hai
Apki jan Kosar.
K+S
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ques:
Why Do Sardars Have See-Through Lunch Box Lids?
Ans:
So They Can Tell
If They Are Going To Work Or Coming Home!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SONU;
Aajkal Zyada Bacche
Judwa Q Paida Hote Hai_?
MONU;
Desh"Me Itna AATANKWAAD Badh Gaya Hai Ki
Bacche"Akele AneSe Bahut Darte Hai."
mk
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez Docter se:
men kia keron k meri umer lambi ho jay.
Docter : tum shadi ker lo.
Mareez: kia is say umer lambi ho jay gi.
Docter: nahi shok khatem ho jay ga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Judge-Tumne Chori Ki Thi
Chor-Ji.Ha
Judge-Tumne Chori Kaise Ki
Chor-Rahne Do Sahab!
Ab Is Umar Me Aap Chori Ke Gun Sikh Kar Kya Karoge
by Pak101.com (few years ago!)
In the chemistry paper one student asked from another about the blank no 3.
the teacher was also standing there so he was trying to whisper but the other student cannot hear it clearly..
So he said loudly my father name is Bond and I guess the covalent was my Grandfather...
And the teacher said then you must be the covalent Bond ..
hahaha
:D
by WAQAR (few years ago!)
Ek dukhi girlfriend ne,
apne boyfrnd ke liye,
shayari likhi...
.
.
Phoolo ka raja,
Baharo ka shahzada.
.
.
Dil tor kar chala gaya..
KUTTA KAMINA HARAMZADA.. ;
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?
banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.
santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note diyaa tha :-)
by Pak101.com (few years ago!)