Eik sheikh road se Guzar raha tha
Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
Ek Doctor Ki Nurse Se Ho Shadi Hogai
Dost Ne Doctor Se Poocha:
Suna Yar, Kesi Life Chal Rahi Hai?
Doctor:
Yar Kya Kahoon Jab Tak Sister Na Kaho Sunti Hi Nahi Hai -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
“What a pleasant surprise.. You came home early”
Wife speaks so gladly.
I was forced to do it. I have to obey what my
boss told me to do. He ordered: “GO TO HELL”
by A. Sami (few years ago!)
Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta-----
Bacho ye ,, M,, hy .
M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----
Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy??
aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 boys with Sardar where going on a Motor cycle.
Policeman gives hand to stop.
Sardar shouted oye pehle hi teen bhete hai tu kaha bethega…!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dost asked to sardar:Truck Dekh Kr Tum dar Q
jatay Ho?
Sardar replied: 1 Truck Driver Meri Biwi Ko Le Kr
Bhag Gaya Tha..
Hr Bar Lagta Hai Jesay Usko Wapis Krnay Aya Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shohar:tum roz mera ghar meri car,har waqt mera mera karti ho kbi humara bi kah dia karo.
Chalo ab kia dhondh rahi ho?
;->
bv:humara dopata
by Sabir shah (few years ago!)
Jinn: Hukam aaka?
Man: Ghar se dunai tak road banani hai
Jinn: Mushkil hai aur koi kaam bataiye
Man: Meri biwi ko aagyakari aur samajhdar bana do.
Jinn: Road single banani hai ya double..
by Pak101.com (few years ago!)
Sabse maasum dhamki : Jab chor chori
karke ghar se bhaag raha tha,
tab bachcha jaag gaya aur bola,
“Mera school bag bhi le ja KAMINE warna” mummy
ko jaga dunga.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! :D
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Molvi: kya wazu kiye bina Namaz ho jati hai?
Molvi: Nahi,
Pathan: Hoti hai yaar!
Molvi: Nahi hoti Bhai.
Pathan: Maine khud parh ker dekhi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)