1 Sardar Train main Safar kar raha the..
1 Sardar Train main Safar kar raha the..
Cheecker:- Ticket Please..Sardar:- Nahin Hai..
Cheecker:- Phir Bethey kyn ho?
Sardar:- Lo Khara ho jata hun..:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1129 views
Similar Jokes
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.
by Mohammad Ali (few years ago!)
1ladke ne 1ladki ko dekh kar arz kiya
Tere smile me kya chamk he
Tere smile me kya chamk he
wo muskura k boli
MERE TOOTHPASTE ME NAMAK HAI
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was a Sincere Traffic Police Man but was Suspended from his Job
Why? he Stop the ambulance and Fined for Over Speed.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Software Company Mein Interview De Raha Tha, Manager Ne Pucha.
Manager: “Apko MS-Office Malum Hai Kya?”
Santa: “Sir, Agar Aap Address Denge To Wahan Ja Aunga“
by Pak101.com (few years ago!)
Jai : Apni Galfrnd k sath Pahli date pr:
Ye Meri Pehli Date H Darling, Agar Koi Galti Ya Kami Reh Jaye,To Mujhe Chota Bhai Samajh Ke Maaf Kar Dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Ke Birthday Par Wife Ne
Puchha – Kya Gift Du?
.
.
.
.
Husband :- Tum Mujhe Pyar Karo,
Izzat Karo Aur Hamesha Mera Kehna
Maano.
Bas Yahi Kaafi Hai.
Wife:- ( Kuchh Der Sochne Ke Baad )
Nahi Nahi Main To GIFT Hi Dungi.
by A. Sami (few years ago!)
Khuda kare ke tum zindgi me bahut aage bado..
itne aage bado ke jisase bhi milo wo kahe...
.
.
.
“Chalo bhai aage bado..chutta nahi hai..“
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Ji Ki Behan Ko Daku Utha Kar Le Gaya !!!
Sab Ne Sardar Se Kaha
Daku Boara Khatarnak He
Khali Hath Mat Jana
Sardar Jate Hoye 2 Kilo Aaam Le Jata He
by Pak101.com (few years ago!)
DAD:dear son,why your sister sitting so silent SON:Nothing dad sister asked lipstik, but i gave fevistik. No chip chip no chik chik
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye? 2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mohammad Ali (few years ago!)