Pathan
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
sardar to his wife: Darling, years ago you had a figure like Coke bottle.
Banto: Yes darling I still do, only difference is earlier it was 300ml
now it’s 1.5 ltr.
by Pak101.com (few years ago!)
Bahu ke 1-2 afair sunkar
PATI ne jaan de di
3-4 afair sunkar SASUR ne jaan de di.
Lekin SAAS chup rahi kyu?
KYUKI SAAS BHI KABHI BAHU THI
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Girl Sitting In Examination Hall With Sardar Ji
Girl: Sardar Ji Mein Tuwadi Nakal Mar Laa?
Sardar: Ahoo To Meri Nakel Maar Lay Fair Mein Teri Asal Mar Lawa Ga…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: tumhare baap ka kia naam ha??
Pathan: Google Khan
Teacher: ye kia naam hoa bhla!!
Pathan: ham jahan marzi hon wo mujhe dhond leta ha....
by Pak101.com (few years ago!)
Pota:-dadi hm ghar mai srg 5 log hee h dad,mom,ap,di or mai
dadi-tu shaadi karega toh hm 6 ho jayenge
pota:-bt fir di shaadi karegi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-tera beta paida hoga toh hm fir 6 ho jayenge
pota:-fir ap mar jayengi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-SO JAA HARAAMZADE..sur mt khaa....:Dddd
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar mein apni girlfriend nu gift dena hai, ki devan?
Banta: Gold ring de de.
Santa: Koi vadi cheez das yaar.
Banta: Tan fer MRF da tyre de de.
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band kar liya kro.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du
ya chhoti.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: begum khana tayar nahi hua abhi?
Begum: nahi g,thori dair baqi ha.
Husband: theek ha mein bahar se kha leta hon.
Begum: bas 5 mint ruk jaen.
Husband:5 mint mein khana tayar ho jaega?
Begum: nahi mein tayar ho jaungi.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Pathan: 10 Fruits k Naam Batao?
Pathan:
5 Amrood
5 Aanar. :-)
by Pak101.com (few years ago!)