Girl (boy ko jealous feel karane k liye)
Girl (boy ko jealous feel karane k liye):” Dekho woh
ladka meri taraf dekh
ke muskura raha hai…
.
.
. Boy:” Yeh to kuch bhi nahi,
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
jab maine pehli baar teri shakal dekhi
thi to 3 din tak Apni hassi nahi rok paya
tha.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:
Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye
.
Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Munnabhai: Ye Gandhi Bapu har note par haste kyu rehte hai?
Circuit: Simple hai bhai
Royenge to note geela nahi ho jayega!!
by Pak101.com (few years ago!)
boy:what is ur name?
girl:kyun bataun? main tumhe jaanti bhi nai
boy: mat bata mai bhi kaunsa tujhe apni FERRARI mein baitha raha hoon
girl:anjali,B.com,2nd year,tution time 6-8pm
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Ne New Car Li:
Aur Drive Pe Nikla.
Thora Aagay Gaya to Toll Plaza Aaya.
Aadmi Bola Han Khan G?
Pathan: Full Kar Do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
JESI KRNI WESI BHARNI)
Us ne mere mobile se meri girl friend ka nmbr nikal lya
Faraz
Aur aaj kal wo apni he Behan sy batein kr k khush hota hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Beggar: 20 rupaiya dedo sahab. girlfriend ko phone karna hai.
Sahab ki girlfriend: dekho,
bhikari bhi apni girlfriend ko kitna pyar karta hai.
Beggar: nahi memsaab, use pyar karne ke baad hee main bhikari ban gaya hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by @irha@ (few years ago!)
Eik charsi nay doston ki dawat ka program banaya,
aur apnay ghar say raat ko bakra chori kia,
Aur khoob dawat ki,
subha jab ghar poncha to bakra ghar main tha, bivi say pocha bakra kahan say aya?
Bivi boli bakray ko goli maro!!
yeh batao raat ko tum kuttay ko kahan lay kar gay thay
by Zia Rasool (few years ago!)
Santa ne apna cellphone leke dentist ke pass gaya tha. kyu?
kyunki use check karna tha ke uske cell mein bluetooth hai ki nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathen n other pathan were watchin a cricket match. When Afridi hits a boundary.
1st pathan: Kya Goal mara.
2nd pathan : Raha na bewakoof ka bewakoof, Goal ismein nahin cricket mein hota hai
by Hina Tariq (few years ago!)