pathan in exam
Ek pathan exam dene gaya to saath may PLUMBER ko le kar gaya!
.
Kiun???
.
.
.
Because
.
.
Pathan ko information mili thi k paper Leak hogaya hai.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pakstani Walima me khana khane k 2 rules:
One: Pehli bar is tarha khao k doosri bar milega nhi
Two: Doosri bar is tarha khao k pehli bar mila hi nhi tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ap k liye jaan kon de skta Hy?
Select NO.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Plz Rply
.
.
.
Mt krna
.
.
Apko ghr me 2sri dfa salan koi Nhi Deta jaan kon dega!!! HAHAHAHAHAHAHA.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Golu- Aur biskut Lijiye Na!!
Mehmaan- Nahi Shukriya,Mai Pehle Hi 4 Kha Chuka Hu...:O
GOLU- Waise khaye to aapne 8 hai, par chalo yahaan kaun gin raha hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa joins as accountant
Wo Pen ke sath scissors bhi le jata hai pucha kyon
Santa: Mujhe Cheque bhi to Katane hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Garib Ladke ki shadi ho rahi thi
Pandit- Kaho mai apna sab kuch
apni Biwi ko deta hu..
.
.
.
.
Piche se awaz aayi-
"Lo bhai,
Bechare ki cycle bhi Gyi
by Pak101.com (few years ago!)
Molana Jumay K Khutbe Main:
Aj Kal Cable Pe Channel
Bohot Kharab Aa Rahe Hn!
Aadmi Bola:
Nahi, Hmare Ghar To Saaf Aa Rahe Hn Aap Apna Taar Check Karo.:-)
by Pak101.com (few years ago!)
A Judge charged Rs.10800 fine to a MAN for rape case.
MAN asked:
‘WHY 10800'?
Judge replied:
10000 for rape &
8% Entertainment Tax
By Zardaari..
by Abdul Sami (few years ago!)
1 dost ne dusare dost se 7 saal baad milne per pucha :Yaar tumhare bache Pappu or munni ka kya haal ha
Dost-Ji pappu pas ho gya
or
munni badnam ho gai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: mere dada ny 1857 ki jang main dushman ki tangain kat dee thin.
Dost:
Grdnain q nai katin
Srdar:
Wo pehly he kti pari thi…
by Mazhar Khan (few years ago!)