1 Garib Ladke ki shadi
1 Garib Ladke ki shadi ho rahi thi
Pandit- Kaho mai apna sab kuch
apni Biwi ko deta hu..
.
.
.
.
Piche se awaz aayi-
"Lo bhai,
Bechare ki cycle bhi Gyi
by Pak101.com (few years ago!) / 1053 views
Similar Jokes
In Exam Hall Boy Askd To A Girl:
‘Mjhe Bs Is Answr Ki Starting Bta Do
Baki Mai Likh Lunga.’
Lrki Ne Dhyan Se Idhr Udhr Dekha,
Phir Dheere Se Boli:
Four things boys do in the
Examination Hall1.
Counting the Girls2.
Counting the fans & tube
lights3. Reading the brand
name of their pen4.
Thinking of studying for at
least next ExamsFour
things Girls do in the Exam
Hall1.Write2.Write3.Write4
.And just WriteAata ho ya
na aata ho….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ali ke 4 baache hue, naam rakhe Yusuf Ali,
Altaf Ali, Irfan Ali, Asif Ali,
Fir 5va or 6va bacha hua to Ali ke begum ne naam rakhe – Bas-Kar Ali, Raham-Ali
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar google per ja k Major Rohail sms jokes search krna.
Banta: Yaar google pr ja k kon si jaga search kru?
Aur tu ne ye to bataya he nhi k Google per kon se number bus jati hy?
by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny ko apna apna gadha bechna tha. Usne apne sare friends ko sms kiya:
Agr Tumhe Kabi Kisi Gadhey ki Zarurat ho to Mujhe Yaad Kar Lena!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Memon Aik Arbi Ko Apna Khoon Deta Hai
Arbi Khush Hokar Memon Ko 1 BMW Car Deta Hai
Phir Arbi Dobara Khoon Mangta Hai Memon Khoon Deta Hai
Aur Arbi Isko Till K Laddoo Deta Hai
Memon Kehta Hai:
Is Bar New BMW Kiun Nahi Di ?
Arbi Kehta Hai: Ab Mere Ander Memon Ka Khoon Dargish Kar Raha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. k Band Clinic k agay lambi line thi. 1 sardar bar-bar line me ghusta,log usko pakar k piche phenk datain sardar-Lage raho salo,me b clinic nahi kholunga,
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Pathan: Tum ne home-work kion nahi kia? . .
Pathan: Sir hum hostel mai rehta hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy1:Meet my wife Tina
Boy2.Oh! I know her
Boy1:How?
Boy2:v were caught sleeping together
Boy1:What the hell?
Boy2.during lecture in maths class
Think +ve:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: Jaan! thinks for calling you , tm miss kr rahi ho gi.
Wife: and what about the fight we have 5 minutes ago?
Husband: O fittay moo, agian mistaken home no is dialed
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar going with his sister..
Some shouts Oye mashoka le ker kahan nikle
Sardar gets furious & slap him & says. Oye. mashoka hogi tero. Meri to behan hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)