Bottle car k Niche
Driver: Car sheshay ki bottle pr char
Gae ur Punture ho gae
Major Rohail: Tume sheshay ki bottle
Nazar nhi aai?
Driver: Sab bottle ek admi ki jaib main thi
by Abdul Hannan (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Shahid Afridi ka msg in Dabaang style main:
Mohali mein hum itne chauke-chhake maarenge ki confuse ho jaaonge ki boundary pe khade ho ki border pe !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Once a man ran to the Doctor,'
My wife accidentally drank some petrol. Now she is running in the house. What should I do?'
Doctor smiled, 'Lock all the doors and windows in the house. She will stop when the petrol is over.'
by Pak101.com (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb du
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta to Doctor : Doctor Sahab! Mein apna dimag daan karna chahta hu.
Doctor : Hoga to hum le lenge .
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji and Computer
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta sent sms to Santa: Bhejne wala mahan,
padhne wala gadha.
Santa got angry and replied: Bhejne wala gadha,
padhne wala mahan.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Madam Ne Ek Baar Class Ke Bachho Ko My Teacher Par 10 Line Likhne Ko Kaha
Thodi Der Baad Santa Ne Uth Kar Poocha
Santa: “Madam, Mast Item Ko English Mein Kya Kahate Hai?‘
by Pak101.com (few years ago!)
Arz kiya hai...
Baith kar mehbuba ki bahon me aisa josh aaya..
wah ! wah !
wah ! wah
phirrr..?
phir kya!
Biwi ne dekh liya or i.c.u me hosh aaya
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari:Madam Ek Rupiya Dede!
3 Din Se Bhukha Hu!
Madam:
Ek Rupiye Ka Tu Kya Karega?
Bhikhari:Weight Karvaunga
Dekhna Hai Kitna Kam Hua
by Pak101.com (few years ago!)
Angraiz Pathan se: whats your name?
Pathan:
Respect flower..
Angraiz: What?!!
Pathan: Yara..
Ezat Gul..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)