Temper problem
Patient: Doctor, you must help me. I'm under such
a lot of stress, I keep losing my temper with
people.
Doctor: Tell me about your problem.
Patient: I just did, didn't I, you stupid fool!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1051 views
Similar Jokes
Aapko 2 baten btata hun wo b free me
.
1: ksi ko free me itna free mat kro k wo free me itna free hojae
k free hi na rehne de or Ap free hote hue b free na hon
or wo free me Apko free samajh kr Apko free karde
.
2: ksi se free me itna free hojao k usay free me Apke free honay
ka pata na chalay or usay free me b free na rehne do or wo free
hote hue b free na ho or wo free free me phansa rahe or Ap free me usay free krdo
.
Kuch samajh aya FREE me?.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar To His Frend:
Yar Meri Bv Pani Se Bohat
Darti Hai
Friend: Acha Wo Kese?
Sardar:
Kal Main Ghar Gaya To Wo
Bathtube Main B Securityguard K Sath Bethi Hui Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Offoh
DOSTI ka sara kaam
mujhay hi
karna parta
hai
Miss b main karun
Care b karun
Wish b karun
Good morning b
Good night b
Hello b
Hi b
Call b
SmS b
Chalo ab 1 kaam aap b kar do,
Ek sweet c smile De do..
,//, (@ .. @) (<….>)
Oye,hoye,
loot liya zalim.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Munna bhai -Mamu, apun bachpan mein dus maley ke building se gir gaya tha.
Mamu -Aarey, phir kya hua. Bach gaya ki tapak gaya?
Munna bhai -Yaad nehin hai yaar. Bahut purane baat hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Waqt Zaya Na Karo.
Ek Ek Minute Qeemti Hai.
Waqt Ki Qadar Us Shakhs Se Pucho Jo.
Bathroom Ki Line Main Khara Ho Aur Andar Wala Bolay:
"Bus Ek Minute Aur" :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dost apny friend say:
Yar suna hai tum apni bivi k sath bartan dhoty ho.?
Dost:
To kiya hua, Wo bhi to mere sath rotiyan pakati hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!
John: mein marunga to america me girega!
Santa: bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro..pas k
gaon jana hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek haseena per nigaahe thahri thi,
uski aankhe jheel se bhi gahri thi,
Thak gaya main use I love u kahte kahte,
phir pata chala yaar wo to bahri thi
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 100 k note pe likha no. dial kar raha tha.
2nd pathan: ye tum kya kar rahe ho?
1st pathan: main dekh raha tha k quaid-e-azam to wafaat pa gaye to un ka mobile kis k paas hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa (reading from book of facts) "Do you know that every time I breathe a man dies?" Banta: "Why don't u use a mouth wash?"
by khalid hussain (few years ago!)