Are you Joking
Girl: Ur Name..??
.
Boy: Black Lion..
.
Girl: Are you joking..??
.
Boy: No, it means Kalu Singh..
and Yours..??
.
Girl: soft Underwear..
.
Boy: Are you joking..??
.
Girl: No
it means Komal Chadda..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
Dil to karta hai k tere hont choom lonp
magar
teri behti naak ne mera irada badal dala
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: I have swallowed a Key.
Doctor: When?
Santa: 3 months back!
Doctor: What were you doing till now?
Santa: I was using duplicate key, now I have lost it too.
by Pak101.com (few years ago!)
Ajooj Majooj
Yes Sir
Zakoota
Yes Sir
Darakoola
Yes Sir
Iblees
Yes Sir
.
.
.
.
Zardari
!
!
!
!
!
Sir Wo Pakistan lootney giya hua hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy1: Meet my Wife Tina
Boy2: Oh! I know her
Boy1: How?
Boy2: V were caught sleeping 2gethr
Boy1: Wat da hell ?
Boy2: during lecture In Physics class YAAR:-P
by Pak101.com (few years ago!)
BV:"utho ji almari k paas 1chor khada h.
"Hus:"us k paas hathiyar hua to?"
BV:Oh ho ghabrao mat apka to insurance h or zewaraat ka nhi."
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Santa ye batao tense kitne tarah ke hote hai?
Santa : Teen maidam.
Teacher : Teeno ke ek-ek example batao.
Santa : Madam, meine kal aapki beti ko dekha tha. Aaj mein ussey pyar karta
hu aur kal mein ussey bhaga kar le jaunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi me Shadi karna bahut zaroori hai..
Kyon ki..?
Zindagi mein Khushiyaan hee sab kuch nahi hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
1-Jiske Piche Me Hu
Q K
Wo Tujko Kabhi Nai Milegi.
2-Jiske Pichhe Me Nai Hu
Q K
Jo Mujse Na Pati Wo Tumse Kia Pate Gi. ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Santa's son:
Papa agar aap ko 10 Rs aur 5 Rs raste mein pade miley to aap kaun sa note uthaoge?
Santa : 10 Rs ka
Son: Isliye aap per joke bante hain...
Dono bhi to utha saktey the na...
by Pak101.com (few years ago!)
Pakstani Walima me khana khane k 2 rules:
One: Pehli bar is tarha khao k doosri bar milega nhi
Two: Doosri bar is tarha khao k pehli bar mila hi nhi tha ;-)
by Abdul Sami (few years ago!)