Main paagal ho
Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!
Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai!
by Mohammad Ali (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfriend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, Sweetu ya Jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha..
"Murga No.5? Calling"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar
keh dala – I love you.
Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A fool looks in miror & thinks: Isko kahi dekha hai!
After a while he remembers: Yeh toh wahi kamina hai jo meri shadi ki album mein meri biwi ke saath khada hai!
by Abdul Sami (few years ago!)
Wo Roz Pochti Hai Kya Humein Yad Karte h0
Ab Usay k0n Btaye k Yad krna Itna Asaan h0ta To Hum Apni
.
.
Class Main TOp Na Kar Letey
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya
hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur
last me likh dena, paas karke dikha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sardar k ghar men billi rahti thi sardar billi se tang a kr usey kahin chor aaya, Gar aya to bili us se pehly ponch chuki thi, Sardar bili ko dobara kahin door chor k aya bili phir us sy pehly gar ponch gai, Sardar ko bohat gussa aya ab wo bili ko bohat hi zyada door chornay gya. wahan sy us ny wife ko phon kya. "bili gar ponch gai ya nahi? wife: han ponch gai hay sardar: " Us kamini se bol k mujay aa ker ly jaey men rasta bhool gya hon.
by Pak101.com (few years ago!)
What's the difference between Ronald Reagan and Bill Clinton?
Ronald Reagan was an actor before he was President.
by Pak101.com (few years ago!)
“Loffer” or “offer”
mein keya ferq hy?
agr koi lerka kise lerki ko
propose kare to “loffer”.
agr koi lerki kise lerka ko
propose kare to “offer”.
Had hogae yar..
by Abdul Hannan (few years ago!)