Insan
Agar Koi Aap ko Kahy...
"Oye Insaan Ban Jao"
To
.
.
..
..
.
.
.
.
.To Aik Baar Koshish zaror kr lena
Baqi Allah Ki Marzi.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 855 views
Similar Jokes
Santa ke ghar chor aa gia
Santa ne daikha tu chor bhaag gia
Santa chor ke peche bhagty bhagty agay nekal gia
Santa: Ek to chori oper se "RACE" lagata hai hamary sath
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Din Pappu Ki Biwi Apne Mayke Gayi Hoti Hai,
Toh Pappu Sochta Hai Kyun Na Aaj Ka Din Enjoy Kiya Jaye,
Pappu Apne Ghar Per Apni Girlfriend Ko Bulata Hai Aur Naukar Ko Kehta Hai,
Pappu: “Aaj Teri Chuti Yeh Le 100/- Rupaye, Lekin Apni Malkin Ko Mat Batana”
Naukar: “Malik 100/- Toh Bahut Kam Hai, Malkin Issi Kaam Ke 500/- Deti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pthan:Hmne Eid k liy kapre banane hein hmre pas
paise ne ha
Sardar:Tm aisa kro Bank se loan le lo
Pthn:Yara hm loan le to le magr hume Cotton
ziyada psand ha,
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ravan to Doctor: Dr saheb mujhe kai dino se loose motion ki shikayat ho rahi hai.
Doctor: wo to hona hi tha "Dus input aur ek output."
bhala kaise nahi hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
"MERI" or "katreena KAif"
Ki 1 Aadat Same Hay
What . .?
Na Main Usay MSG Karta Hon
Na Woh MuJhe MSG Karti Hay...
Ye hota h pyar smjhy???
by Pak101.com (few years ago!)
AMERICA: Hamare Kutte Fotball khelte hai.
JAPAN : Hamare Machhi Dance Karte hai.
CHINA : Hamare Hathi Cricket Khelte hai.
INDIA : HAMARE GADHE MASSAGE PADHTE HAI.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Qyamt ki 10 Nishani
=Zardari Emandari Krega
=Altaf Karachi Aye ga
=Musharaf P Muqdma HoGa
=Sheri Rhman Prda Kre Gi
=Ch Shujat ko bolna ayga
=S.Rasheed k Shadi ho Jaygi
=Imran khan Ko Sadarat Mly gi
=Qazi Husen Dhrna Chor DeGa
=Nawaz Sharif SUCH bole ga
=Mulana Fazlurehman Pant Shrt pehnEga
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Santa: mere frnd ne chupke se mere mbl se meri GF ka number le liya….
Banta: fir kya huya???
Santa: bewakoof kal se aapni he behen ko romantic MSG vej raha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ne chalenge kiya.....
"Ke wo kutubminar ko sar pe rakh k mumbai le jayega"
Saare news wale waha pahuch gye....
Tab bola "Bas koi utha k sar pe rakh de"
by Pak101.com (few years ago!)
Parents To A College Watchman:
Is This College Good..?
Watchman: Probably The Best
I Did My Engineering Here
&Got Immediate Placement
by Pak101.com (few years ago!)