Father to son: If You don’t pass
Father to son: If You don’t pass your Exams this time
Don’t you dare call me DAD,
After some days……..
Father asked:How is your result?
Son:Sorry Mr. Joseph.
by Pak101.com (few years ago!) / 1018 views
Similar Jokes
manish ko uska sasur jute maar raha tha anish : Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Raju Ek Din Shyam Se Puchta Hai.
Raju: "Ek Over Mein Kitni Ball Fenki Jati Hai?"
Shyam: "6 Ball"
Raju: "Galat, Ek Over Mein Ek Hi Ball 6 Baar Fenki Jati Hai"
Kamyaab Nahi, Kabil Bano
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki: Mujhe Q Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Behan Nhi Hai Kya......
Ladka: Hai, Isliye To Dekh Raha Hu...... Ladki: Matlab?? Ladka: Meri Behan Ko Bhabhi Chahiye..
by Pak101.com (few years ago!)
Angry Pagal : Oye mein is duniya ko mita dunga, mita dunga, mita dunga.
Dusra Pagal standing besides said mein tujhe rubber nahi dunga
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR k betay ki baraat thi
Sardar 250 afraad le k pohncha,
Larki ka baap: Tum ne tou kha tha k 50 bandey honge?
Sardar: bande 50 e ne, baqi saarey chawal ney.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U S til Sitting?
Santa:
Oye…Yaar..
I Am Waiting For Highlights!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumko Kuttay Pr Mazmon Likh Kr Lane Ka Kaha Tha
Pathan:
Hum Kya Kare Abi Hum Ne Kuttay Par Pen Hi Rakha Tha To Wo Hamara Tang Pe Kaat Kar Bhag Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Ladkiyo ki ada hame pasand nahi, Ladkiyo se bate
hame pasand nahi,
Yeh to aane vale bancho ki jid he mumy chahiye,
Varna shadi karna hame pasand nahi!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
in computer exam...
.
Examiner:"What is Microsoft Excel?"
.
Santa:"It is a new brand of Surf Excel to clean the computer!"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar police station aya or bola
Meno arest kar lo,mai apni BV dy sar te danda maria ay
Police:Wo mar gai kia
sardar:Ni oh te bach gai
Hun meri khair nai;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)