Ek chuhe ne
Ek Chuhey Ne Ek Pura Suit Kutr K Kha Liya Magar
Wo Fir b Bhukh Se Mar gya
Kyuki Wo Suit
MaLLika Shearwat Ka tha...
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Santa : Whats Da Nam Of Ur Car
Banta : I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa : Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti
Hai Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
nanna,chacha jan aap ankhein band kar lein. Chacha, herat se kune bhai kya bat hay. Nanna,chacha ammi jaan kehti hain jab tumhare chacha jaan ankhein band kar jayein gain to humhein bohot si dolat mile gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
molvi: Do you agree to change ur facebook status
from Single to Married ???
Boy: yes yes yes
Girl: yes yes yes
Molvi: you are now husband and wife , you may now
upload ur wedding pics and don’t forget to tag
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
"The difference between divorce and legal separation
Is that legal separation gives a husband time to hide his money."
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:ap ne kabi ye socha hai k agr me shadi kisi aur se ho jati to kia hota?
Husband:me kbi kisi ka bura nai sochta
by Sabir shah (few years ago!)
Police: Kuch der me aapko phansi di jayegi ap ki aakhri khwaish kya hai?
Funny Yoga Guru: Plz muje Yoga position me fansi lagan. Sar Niche aur feet upar karke phansi dena.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bacha Ghar se Mar kha kar Ghussay mein school
ja raha tha ..
Raste mein kisi ne Pocha:
'Beta..
Student ho? Padte ho?'
Bacha:
"Nhi Kanjar hun,
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dada Or Dadi Ne
Apni Jawani K Dino Ko
Phr Se Yad Kr K Manane Ka Socha,
Unho Ne Faisla Kiya K Hm Phr Drya Kinare Milange,
Dada Suba Jaldi Uth Kr Tyar Ho K,
Gulab Le Kr Kinare Pohncha,
Boht Dyr Hogai Dadi Nhi I,
Wo Ghuse Mey Ghr Aya,
Or Phul Phenkte Hoe Bola:
Tum I Q Nhi,
Dadi Shrmate Hoe Boli:
Ami Ne Jane Ni Dia:-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher: Aesi jaga ka naam batao, jis ko banaya to aadmi ne hai par wo wahan ja nahi sakta?
Student (bohot dair sochne ke baad): Ladies Toilet
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ki maan bemar howi docter k pas le gae.
Docter :is k test hon ge
sardar:tests ki in ki umer nai one day ya t20 karwa do.
by Sabir shah (few years ago!)