GF kay paas jata

Sardar apne GF kay paas jata

Sardar apne GF kay paas jata aur baar baar gir jata. Jub who tesre dafa girra to us ke GF kehte sardar jee aap yeh kya ker rahe hain? Sardar kehta: I am falling in luv with you.

by Mohammad Ali (few years ago!) / 924 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Larki Apni Dadi Se

Larki apni Dadi se: Main school nahi
jawongi. Rasty main larkay chairty
hain
.
DADI:Bahany mat banawo, mai bhi
usi raste se roz bazar jata hon, Mujhe
to koi nahi chairta

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Sardarji : Motor bike se bade jor se

Sardarji : Motor bike se bade jor se aatein hai aur niche gir jate hai. Public sab aakar uper uthake puchne lagte hai, “sardar ji kaise ho?“ 

Sardar : Arre arre chodo bhai aap logon ki dimag kharab ho gaya hai ky YE MERA UTARNE KA STYLE HAI… 

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A depressed person

A depressed person got connected 2 a call center
in Pakistan.He said he was on the verge of
suicide.They got excited and askd...Can u fly a
plane...?!--

by Tanveer Hussain (few years ago!)
flirt

Girl: I love u.
Boy: Me too.
Girl: Kitna karte ho.
Boy: Jitna tum mujhe karti ho.
Girl: Kamine, main sochti thi ki tum sachha pyaar karte ho..

by haleema sadia (few years ago!)
Koi acha sa kapda

Santa says: Koi acha sa kapda (cloth) dikhaiye.

Salesman: Plain main dikhaon?

Santa: Abey hawai jahaz main nahi dukan par hi dikha!

by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar coffee pene jata hai

1 sardar coffee pene jata hai to waiter pochta hai ke hot ya cold coffee.

sardar kahta hai price kya hai. to waiter kehta hai ke hot coffee 5 rupee ki or cold coffee 10 rupee, to sath wale log hot coffee pe rahe they to sardar ne kaha ke jaldi piyo warna 10 rupee dene parhe ge!!

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe 1000 Rs Chahiye

Santa:
Main Apna Purse Ghar Bhool Aaya
Mujhe 1000 Rs Chahiye

Banta:
Dost Hi Dost K Kam Aata Hai
Le 10 Rs
Riksha Kar Aur Ja K Purse Le Aa

by Pak101.com (few years ago!)
What Is The Difference

Teacher:
What Is The Difference
Between Orange & Apple?

Sardar:
The Colour Of Orange Is Orange
But The Colour Of Apple Is Not Apple:-

by Pak101.com (few years ago!)
pathan in bathroom

Ek Pathan Bathroom Gaya:


Jab Bahir Aaya to Tokan Walay ne 12 Rupay mangay.


Pathan: Kyon LOTAY Main Pepsi thi kia?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ladkiyo me aur Pepsi

Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity
hai ??.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer:” both are Cool, Sweet..sab pasand
karte hai
aurMost important similarity; is,
dimag wali jagah
dhakkan hai.. :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook