She Doesnt Trust Me
Wat A Married Man Says
After Years Of Marriage:
My Marriage Is Made Of
Trust & Understanding
She Doesn't Trust Me
&I Dont Understand Her!
by Pak101.com (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Boy: I Love U,
Girl: Main B Tum Se I love U
Kahon to Kya Karo Gay?
Boy: Khushi Se Mar Jaon Ga,
Girl: Ja Pagle Nahi Kehti.
JEE Ley.
Zindagi Na Mile Gi Dobara.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan English sekny obama k pas gia 3month bad waps aya to pthn ko obama ka phone aya
Pathan: hi obama hw r u?
Obama: yaara tum english ch0ro nswaar bhej0!…
by Mohammad Ali (few years ago!)
aik sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?
Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ho nhi sakta k mujay teri yaad na aye,
bhool k bhi bhulaon wo waqt na aye,
Tum bhulo to tumhen agli sans na aye
Me bhoolun
.
.
.
.
.
.
Chal koi gal nai Banda bhool bhi jata hai…;
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BREAKING NEWS Hakumat ne Ailaan kiya hai 2009-2010 mein new shadi shuda jorey BIJLI peda karenge. Bache nahi Q k Mulk me Bijli ki kami hai Bachon ki NAHI.
by Pak101.com (few years ago!)
Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,
Beta ye Kya Le Aye hO?
Son: Mom Ap Ne khud hI To Kaha tHa k gHr atay huay cheeni Letay Aana
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka ?aita Awaaz ?adal ker Apnay Master ko ?all kerta Hy..
“Maira ?aita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa ?akta”
Master Awaaz Pehchan ker Ghussay ?y ?ola..
Tum kon ?aat ker Rahay Hou?
?acha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ?aat ker Rahay Hain..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ki ladai apne baap se ho gayi
To usne apne baap ki photo kabristan me 1 ped pe latka diya
Aur Niche Likha
"COMING SOON"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez hospital ne nurse se: i love you
tum ne mera dil churaya hai
nurse sharmate howe: chal jhoota hum ne dil nai gurda churaya hai
by Sabir shah (few years ago!)
Master: Mein tenu kutte te essay likhan nu
keha si, Likh ke kyu nahi liyanda ?
Santa: Ki karda master g,
jidan he mein kutte te Pen rakhia oh paj geya!!!
by tanveer hussain (few years ago!)