Ek sardar ne ek bache se pocha
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C
Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9
A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata
hai:
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1179 views
Similar Jokes
Memon Boss 2 worker: Tumne is saal Mehnat se kam kai,
Islie
.
.
.
5000 ka Bonus Cheque de raha Hun,
.
.
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.......
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: kal jo shampoo liya tha, uska free gift do.
Shopkeeper: us pe koi free gift nahi tha.
Santa: pagal samajhta hai, uspe likha tha dandruff free.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
EMOTIONAL ATYACHAR
Raat ko 12 bje ladki ne BF ko call kiya or kaha
Mere ghar par koi nahi hai
Boyfriend uske ghar gya
Sach me koi nahi tha
Tala laga tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Jis Ghar mein KUTTA hota hai wahan FARISHTAY nai aate.
Ye MULK hamra ghar hai…
baqi ap samajhdar hain..
Sakhti bhot hai warna tafseel se batay ;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bcha Dabang dekh kar aya
School mein sir :
baita tumhare sare ans galat hein marks de to kahan?
Bcha :
KAMAL KARTE HaiN MASTER JI.
MARKS HI TO MANG RAHE HAIN,
CHUP CHAP DE DO WARNA THAPAR MAR K BHI LAY SKTE HAIN.
Sir:
Badtamiz
bcha:
BADTAMIZ SE YAAD AYA,
AAP K PAPA KAISE HAIN?
Sir:
Nikal ja meri class se,
bcha:
CHUP CHAP SE MARKS DE DO
WARNA ANS SHEET ME ITNE CHED KARENGE K CONFUSE HO JAOGE K MARKS KaHAn DEN OR ZERO KAHAN DAIN!
by inayat khan (few years ago!)
RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai
Grl-Choro na
RAAZ-Tumhare bal ktne khubsurat hai
Grl-Choro na,Aap B
RAAZ-Itne der se chor hi rha tha
by Pak101.com (few years ago!)
Sir:~PYAR or ISHQ me ky
a fark hai? Student:~Sir
PYAR wo hai jo aap apni b
eti se karte hai, OR ISHQ
wo hai jo hum aapki beti s
e karte hai
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to husband:- kash aap sms hotay
Wife:
Jaanu kash aap SMS hotay,
Main aap ko save karti,
Husband:
Jaan-e-man, kaash tum ring tone hoti,
Main her haftay tumhe change karta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta calls FM radio: I'v found sm1 named Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?
Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2 him.;-
by Pak101.com (few years ago!)
Larki Mandir Me-Hai Bhagwan
Kisi Samajhdar Aadmi Se Meri Shadi Karwa Do
Bhagwan-Ghar Chali Ja Beti
Samajhdar Aadmi Kabi Shadi Hi Nahi Krte
by Pak101.com (few years ago!)