Yeah bacha tumhara kia lagta hai
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1049 views
Similar Jokes
ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha tha.
logo ne pucha: kia hua sardar ji?
sardar ji bola: meri bhabhi achi aurat nahin he ji.
logo ne pucha: q kia hua?
sardar bola: yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun,"kis se bat kr rhe ho?"sab bolte hein......
"TERI BHABHI SE"..........
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek khoobsoorat si larki bus stop per khari bus ka intezaar ker rahee thee. Paas kharey ek nojawan ney usey dekh ker fiqra kasa, “chand to raat mein nikalta hey, dopeher mein kis tarah?”
Larki ney foran jawab diya, “Ullu to raat mein bolta hey, din mein kaisey?”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A patient came to his dentist with problems with his teeth.
Patient: Doctor, I have yellow teeth, what do I do?
Dentist: Wear a brown tie!
by Pak101.com (few years ago!)
easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only
by nadeem (few years ago!)
1st frnd:Yar mein jis larki ko chahta tha,
usne mujse shadi nahi ki
2nd:Tu ne use btaya k tera abu cror pati hai
1st:Btaya tha 2nd.to phr
1st.Usne abu se krli.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height of Good Luck
,
,
Teacher: Hey you, Stand up And tell Me 2 pronouns
.
Student: Who, Me?
.
Teacher: Very Good Sit-down..:-)
by lescol (few years ago!)
Before Exam Boy To His Girl-Friend
Boy: “Hey, All The Best”
Girl-Friend: “All The Best To You Too”
But Girl Scored 80 Marks And Boy Failed.
Moral: Only Boys Wish With True Heart.
by Pak101.com (few years ago!)
MOM: Beta insan ki jaan kahan sy nikalti hai?
SON: Khirki sy?
MOM: Woh kaisay?
SON:Kal jab aap ny Bel di tou Papa ny sath wali Aunty sy kaha
" JAAN TUM KHIRKI SY NIKAL JAO".
by Jawad Ali Mirza (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4 thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha KTNE AADMI THE…
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA : “When you buy a note book there will be no margin in it. Why is it so?”
BANTA : “Simple, it is because I always buy the note book from a Margin-Free Market!!”
by Pak101.com (few years ago!)