Girl friend ko gift dena

SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena
hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.
1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1075 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A newly married girl

A newly married girl got first class in her B.Ed exams. Her husband sent telegram to her parents - Ruby First Class in Bed!

by khalid hussain (few years ago!)
pathan to dukandar

pathan to dukandar:give me blackbulb

dukandar:what is black bulb

pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Test Match

Ajeet: Raabert, Test Match mein kyaa ho raha hai ?

Raabert: Boss, Vivian Richards chhakke pe chhakka maar raha hai.

Ajeet: Saaleh ko sabak sikhana padega. Lunch break mein usse phone milana.

Raabert: Yes Boss.

Ajeet: (on phone, to Richards): Veeveeyun Reechards, tumhari Maa hamare kabze mein hai .....

by Pak101.com (few years ago!)
Police: Kuch der me aapko phansi

Police: Kuch der me aapko phansi di jayegi ap ki aakhri khwaish kya hai?

Funny Yoga Guru: Plz muje Yoga position me fansi lagan. Sar Niche aur feet upar karke phansi dena.

by Pak101.com (few years ago!)
Son- Papa sab log shaadi karke

Son- Papa sab log shaadi karke pareshan hi hote hain to shaadi kyon karte hain.

Papa- Beta akal badam khane se nahi thokar khane se aati hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Nurse Doctor

Nurse;doctor,rhe man u have just treated collapsed on the front step, wht should i do?
doctor;turn him around so it looks like he was just arriving

by Pak101.com (few years ago!)
Hum 2 se 3 ho gae

Sardar:maan khush khabri hai.
Maan:bol beta kia khush khabri hai?
Sardar:maan hum 2 se 3 ho gae.
Maan:beta huwa ya beti
sardar:nai , meri bivi ne dusri shadi kar li hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Ear hosts

Teacher:zameen wale janwar bache dete hain aur hawa me urny wale anday dete hain wo kon si chez hai jo hawa me b urti hai aur bachay bi deti hai'

sardar:ear hosts

by Sabir shah (few years ago!)
Mast Chai Peeni Hai?

Santa Ek Din Gumte Gumte Apne Dost Banta Ke Ghar Ja Pahuncha.

Banta Badi Khushi Se Mila Aur Usko Bithata Hua Bola.

Banta: “Yaar Aaj Teri Bhabhi Ghar Pe Nahi Hai, Warna Mein Tujhe Bhadiya Si Chai Pilata”

Santa: “Oye Kanjus Kabhi To Doodh Market Se Bhi Le Liya Kar?“

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Opened A Massage Parlor

Sardar Opened A Massage Parlor And The Business Failed
Because
It Was Self-Service

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook