Jio Mentos Ki Jindagi
Me 20 saal ka ho gaya,
par aaj tak mujhse koi ladki nai pati . .
.
.
Ye hai aam jindagi. . .:-|
....
.
Me 20 saal ka ho gaya,
par aaj tak koi ladki mujhe nahi pata saki. . .
.
.
Ye hai mentos jindagi. .
by Pak101.com (few years ago!) / 1102 views
Similar Jokes
Marte sharabi se Bhagwaan ne poocha :- Koi antim ichha ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sharabi :- Agle janam me daant bhale hi ek dena ,
par liver 31 dena , Prabhu ...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper-
Q wapis kiya ?
Santa-
ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai . .
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?
Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..
Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Mein Ne Socha Tum Miss Kar Rahe Hoge, Call Karlun.
Larka: Acha Aur Jo Aik Ghante Pehle Ki Thi Woh?
Larki: Ooh Sh!t... Sorry Ghalti Se Dubara Tumhara Number Mila Diya
by Pak101.com (few years ago!)
Dost tu bhi sms likha kar tera bhi naam ho jayega.
Jab tujh par pheken ge log ande aur tamatar toh sham ki sabzi ka intezam ho jayega!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Talwaar Bazi K Muqable Men
1 Chineze Ne Bareek Taar K 2 Tukre Kr Diye
Japani Ne Us Se Bhi
Bareek Taar K Tukre Kr Diye
Pakistani Ne Machar Uraya
Talwaar Ghumai Or Machar Urta He Raha…
Judge Ne Pocha Machar To Ur Gaya?
Pakistani :Urh To Gya
Per Kabhi Baap Nhi Ban Sakega
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Khubsurat Teachr ne 3 Bcho ko Thapr Mara
Punjabi Bacha: Sori Mam
Pathan Bacha: Hamara Kia Glti Hai Mam
...
Multani : Aaaaahhh!Maza Agya..:-):-P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shair, Shairni ko Kiss Karne Laga...
Sherni Ne Rok Diya,
Aur
Idhar Udhar Dekhne Lagi.
Shair: Kya Hua Darling...?
Sherni: Dekh Rahi Hon,
Aas Paas DISCOVERY Waly To Nahi Hain. :-)
by Hina Ali (few years ago!)
Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se
tala laga hua hai !’
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse : Mubarak ho aap ke ghar ladka paida hua hai.
Santa : Wah g wah kya technology hai, Biwi meri hospital hai,
aur bacha mere ghar paida hua hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)