RAAZ Dr. ne kha
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Mohammad Ali (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
aj wo azeem din hai jab aj se
5000 sal
pehly
aik aisi
medcine
ejad hui
thi jis ki
waja
se
aaj
puri
dunya
k pathan
zinda hain
by Abdul Hannan (few years ago!)
couple had a fight in d nite nxt morning husband offer milk to his wife n wife says so sweet of u.
husband says aj nagpanchmi h le nagin dhudh pi le
by Pak101.com (few years ago!)
Principal: Agar koi ladka girl's hostel me paya gaya, to usko pehli bar Rs 300 fine lagega, dusri bar 500 aur teesri bar Rs 800 fine lagega.
Ek Ladka: Monthly pass ka kya lega, mamu?"
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ne ek pathan officer
Ko Army se nekal dya
Kyu?
Pathan officer zid kr rha tha k
14 August pr Atom Bomb wala
patakha chalana hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek baar NARADJI ne kuch aisa dekha ki vo Behosh ho gaye
.
Taaqat paane ke liye..
.
.
.
.
HANUMANJI "Rajanikanth chalisa" padh rahe the..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Autowaala: sorry sir, meter daalna bhool gaya.
santa: problem nahi hai. main bhi apna purse bhool aaya. chodo
by Pak101.com (few years ago!)
Height of dreaming:
Last Night Bill Gates
came in my dream and said
.
.
.
Yaar Farhan…
teray pas windows xp ki CD hai?
kal wapas kar dun ga…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of caring..
Ek bar chiti hathi ke upar beth kar jaa rahi thi.Raste me kaccha pul aata hai.Usko dekh ke chiti-"Jaanu cross kar loge ya main utru?"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-Mai Shadi nahi karunga
Dad-Kyu?
Boy-Q ki Gaon wale Meri Mangetar ko taxi kehte hai
Dad-Are Beta Karle.. Chota sa to Gaon Hy Kitni chali hogi
by Pak101.com (few years ago!)