Mere bache hun ge to

Sardar:

Mere bache hun ge to 1 ko karachi aur ko Lahore chor aaunga

2Admi:woh Q?

kal TV per beta rahe the k bachon k darmiyan waqfa zarooi hai.!

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 902 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

S0lve the case?

S0lve the case?

Ek admi ka qatal hua sunday 7-jan-2007 aftern0on us ki biwi ne p0lice ko bulaya
p0lice sb se sawal puchne lagi

Wife: sir me so0o rahi thi jis waqt qatal hua
C0ok: mai khana paka raha tha
Gardener: mai pst offce gya hua tha
N0kr: mai gao gya hua tha
Children : ham khelne gaye the
par0si: ham shadi me gaye huye the

P0lice ne f0ran qatil ko arrest kar lia reply
k0n hai qatil With reason answer
esi me hai g0r se parhiye

by Pak101.com (few years ago!)
Santa-yar banta apne India me

Santa-yar banta apne India me sabhi kutte kamjor q hote hai?Banta:kyuki sab kutto ka khun 2 DHARAMENDER Pee jata hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

athan Interview Dene Gaya Office k gate per ja k bola:
May I come In Sir ?
OFICER: Wait Plz

Pathan: 80 KG

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Professor 2 Student:

Professor 2 Student:

Jo dusray Ko Apni Bat Na Samja Sakay Wo Gadha Hta Hai

Student:
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
Sir Kya Matlab Mai Samja Nhi....?? :P

by Pak101.com (few years ago!)
Masjid Ke Bahar Chppal Rakhne Main

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhne Main
Aur Miss Call Dene Main Kiya Common Hai ?
Socho Nahin Pata ?
Dono Main Dar Lagta Hai
Koi Utha Na Le.:-)
Hehehehehe.

by Pak101.com (few years ago!)
Sabzi waala

Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,

kaafi der ho gayi,

Customer gusse mein aa ker bola:

Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho

to Aik kilo de do :P ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
A smart sign board

A smart sign board displayed at the highways for encouraging slow driving says:

"Mr LATE" is always better than "LATE Mr"..!!Yay

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa- tu mujhe 3ooo/= de

Santa- tu mujhe 3ooo/= de, 2 mahine k bad main
tujhe lota dunga.
2 mahine k baad....
Banta- chal apna vada pura kar.
Santa- ye le......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
) (
(___) Ye le Lota...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tumne chori karte waqt

Judge: Tumne chori karte waqt biwi bachhon ke bare mein kyon nahin socha? Chor: Socha tha my lord, par dukaan mein sirf men's wear hi the.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe

Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha

2nd Pathan:
Ye Tum Kya Kar Rahe Ho

1 Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook