A physics student
A physics student proposing a chemistry girl:- I luv u more than
an electron wants 2 attract
proton.
.
Girl:- Oye carbon monoxide,
apna conical flask jaisa face le k foran yahan se reduce ho jaa, es
se pehle ki tujhe oxidise kar du
or tu reaction ke qabil bhi na
rahe.
.
. .
.
Kambakht graphite ki
aulad ;) :D :P
by Pak101.com (few years ago!) / 1068 views
Similar Jokes
A girl come in class with new slipper.A boy told her: Chappal achhi hai.Girl replied: Nikalu kya?Then all boys replied:Teri dress aur bhi achhi hai. --
by Pak101.com (few years ago!)
PHATAN GHALTI SY SAMANDER ME GIR GIA .
DHOBTE DHOBTE US K HATH ME MACHLI AA GAI.
USAY PAKER KER BAHIR PHENKA OR KAHA
JAO TUM TU APNA JAAN BACHAO …
HAMARA ALLAH MALIK HAI
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mallika Sherawat ko Mixar chalate dekh k naukar bola
madam juice bana rhi ho kya?
,
,
,
,
Malika:nahi re 1-2 din k hi kapde the,
to socha isi me dho dalu...
by Pak101.com (few years ago!)
Qurbani k din bv shohar se:ap janwar kab lao ge?
Shohar:begam mujhe hi zibah kar lo
bv:gadho ki kamai halal hai magr qurbani haram hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Aap ny kitni dafa logo k Mouh say suna ho ga
"Bonga"
Mager aaj tak kisi ko ic ki history nahi pata
Hum bhi aksar auqat bila sochay samjhy Apni guftagoo main isko istimal kertay hain or hamain ya andaza bhi nahi hota ky hum kya keh rahay hain
Yaa Farsi zuban ka lafz hy or ic ka matlab hy
"Bonga"
ghor sey perhany ka shukria. :-)
Bongay :D
by lescol (few years ago!)
Lafz lafz likhon teri tareef mai,
.
.
.
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Kafi hain ya aur likhon?
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Mrasi Ki BV Ka
Bukhar Nhi Utr
Raha Tha
Usy Doctor Ny
Mashwra Dya K
Molvi Sahab Say
Dam Krwa Lo
Molvi Sahab
Rozana Dam
Krny Ghar Aa Jatay
Mirasi Phir
Doctor K Pass
Gya Or Bola
Mola Khush
Rakhy Changa
Mashwara Dita
c
“Bukhar Ty magro
Leh Gya ay Hun
Molvi Ni Lehnda”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar interview dene geya.
Q:ap kitne behan bhai hai ?
Sardar:Ham 9 behan bhai hai
Q:un men apka number konsa hai?
...
Sardar :telenor ka.;-)
by Kashif (few years ago!)
Pathan Rail Ki Parti Par Lait Gaya
1 Admi Ne Kaha Kia Kar Rahe Ho
Train Aye Ge To Mar Jao Ge
Pathan : Mere Uper Se Jahaz Guzar Gaya Kuch Nahi Hua
Train Kya Cheez Hai
by Pak101.com (few years ago!)
26. Bird asked a bee, u work so hard 2 get honey n people steal. dont u feel sad?
Bee-no,coz they can never steal my art of making honey.
Moral:
... Insaan kya.....
kutta, billi, makkhi, jisko dekho wo aajkal philosphy jhaad raha hai....:D :P :p
by Pak101.com (few years ago!)