Papa Mai Hu
Santa Ka Darwaza Zor Se Baja.
Wo Ghusse Se Darwaze Pr Gaya Aur Bola:
"Kon Gadhe Ka Bacha Hai?
Bahar Se Aawaz Aai:..
Papa Mai Hu. :-)
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1204 views
Similar Jokes
Ma:beti shadi ke liye kon sa date fix kare?
Beti:22 Dec. Ma:Q?
Beti(sharmate huye):Suna
hai us din saal ki sabsi lambi raat hoti hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan pehle Rozay ko masjid me naat parhne gya
sab logo ne usy buhat maara
Kyun?
Kyun ke pehle hi rozay mein naat parh raha tha
“Alvidah Alvidah Mahe’y Ramzan”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eik Sardar Apni Hi Shadi Main Preshan Betha Tha
Kisi Nay Poacha Sardar G Preshan Kyun Ho???
Sadar Bolo: Susral Walon Nay Barat
Main Thoday Admi Lanay Ko Kaha Tha
Pata Nai
Abba Minoo Ve Lay K JaNda Waa Kay Nai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Finally the Japanese asked the Sardar why he had chosen the door.
The Sardar quickly responded to this question, "Well, when it gets hot all I have to do is roll down the window."
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka radio kharab ho gaya,
Khol kar dekha toh andar chuha mara pada tha.
Santa dekh kar bola,
... *
*
*
*
*
*
*
*
Yeh lo chalega kaise, sala singer toh mar gaya hai..
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar aur 1 punjabi ka interview tha..
punjabi se:
Q: taleem?
Ans: B.A
Q:Pakistan kab bana?
Ans: Koshish pehle se chal rahi thi par 1947
Q:Pakistan ka pm kon hai?
Ans: Bohat ae gae lekin ab Geelani sahab hai.
Sardar ye sub sun raha tha usne teeno answer yaad ker liye
1-B.A
2-1947
3-Geelani
ab sardar se:
Q:naam?
ans: B.A
Q:kab peda hue?
Ans: koshish pehlay sy chal rahi thi per 1947 me
Q: Baap ka naam?
Ans:wese to kitne aye ge lekin ab GEELANI sahab hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sindhi on his death time.
My wife, where r u ?
Wife:Yes, I’m here.
My sons daughters ru all here?
Yes, Papa.
Sindhi:To phir bahar wale kamre ka pankha Q chal raha hay ???
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu-Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chhodi
Monu-Ha
Sonu-Daru
Monu-Ha
Sönu-To Shadi Q Nahi Ki
Monu-Itna Sudhar Gaya Tha Ki
Uss Se B Achi Mil Gayi..
by Pak101.com (few years ago!)
Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher-Batao sabse zyada nasha kaunsi cheez me hota hai?
Students-Books me.. Teacher-Wo kaise? Student-Kholte hi nind aa jati hai..!Gnt
by Pak101.com (few years ago!)