Wo kehti hai k
Wo kehti hai k Bhool jao Mujhe....!
Mei usey kaisey smjhaun k mene Ratta nhi Lagaya,, Mere Concepts clear hain
by Mazhar Khan (few years ago!) / 809 views
Similar Jokes
Q:- what do u get when u cross a librarian and a lawyer? A:- "All the information you want, except you can't understand it."
by khalid hussain (few years ago!)
Boy: I can kiss u without touching U
Girl: U cant
.
Boy:Laggi shart 20,20 ki?
.
Girl: OK
.
Boy kissed her
.
Girl: U touched me
.
Boy: Oay khapp na paa... ay lay 20 rupay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Offoh
DOSTI ka sara kaam
mujhay hi
karna parta
hai
Miss b main karun
Care b karun
Wish b karun
Good morning b
Good night b
Hello b
Hi b
Call b
SmS b
Chalo ab 1 kaam aap b kar do,
Ek sweet c smile De do..
,//, (@ .. @) (<….>)
Oye,hoye,
loot liya zalim.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larka: Meri kismat bohat achi hai;
Dost: Woh kaise?;
Larka: Abu jab bhi mujhe parhne ka kehte hain, bijli chali jati hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar
B:Aap jidhar bole udhar
G: Thik h,shopping chalte he
B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai
by Pak101.com (few years ago!)
preeto: main kapray nichor nichor k thak gayi, tum mujhe ek spinner hi dila d.
next day santa HARBHAJAN SINGH ko le aaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.
Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.
Funny Husband: Kya karun, khushi ke mare kutch samaj hi nahi aa rha.
by Pak101.com (few years ago!)
Beti: Maa Gaon mein Fauji aaye hain
Maa: andar aaja inki niyat bahut kharab hoti hai
Beti: Maa fauji Pakistani hain
Maa: to bakri ko bhi andar le aa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa asked his frend,"kya tumharay underwear mein suraakh hain?"Frend replied "No"Santa said,"tou phir taangain kahan sey daalta hai saalay..."
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Student Talent.
Teachr: U Just Got 5 Marks &
Still UR Laughing.
.
..
.
.
.
.
.
.
Student: I’m Wondering How I
Got 5 Marks
Even I Wrote
‘honey singh- ‘Angrezi Beat’ nd Hookah Bar Lyrics
by Tanveer Hussain (few years ago!)