Wo kehti hai k
Wo kehti hai k Bhool jao Mujhe....!
Mei usey kaisey smjhaun k mene Ratta nhi Lagaya,, Mere Concepts clear hain
by Mazhar Khan (few years ago!) / 810 views
Similar Jokes
Can u think k
"2+5=11"
kaise aye?
Socho-Socho
Nahi maluum?
Thora aur dimag lagao
Abhi bhi nahi?
OK let me tell u k
kaise aye
"GHALTI SE"
by khalid hussain (few years ago!)
sardarni: janu Mere Pait Me Bohat Gas Hai,
Sardar: O Shukr Kar Gas Hai,
Petrol Honda Te America Ne Qabza Kar Lena C.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larka: Ro kyu rhi ho?
Larki: Mere Marks Boht kum aye hain.
Larka:kitne aye hain?
=Larki:sirf 88%
Larka: Bibi Khuda ka khof kr
Itne mei to 2 larke Pass ho jate hein.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..? Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye
pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi mango juice ka glass le kar baitha tha..!!
Dost aaya aur fataak se juice pee liya.!!!
Aadmi – Meri to yaar kismat he kharaab hai.. :(Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi,
ghar me chori ho gayi,
nal me paani nahi,
ghar me light nahi...
'
Ab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha aur wo bhi tu pee gaya kaminey! :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
boy: my girlfriend left me and sent me a picture of her wid her new boyfriend
friend:how sad :( , wat did u do
boy:simple i sent dat sms to her dad!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to Husband: Aap aaj khana paka rahe hain ya nahi?
Husband: Nahi na khana pakaon ga na kapre dhoun ga na safai karon ga.
Wife: Ok main MQM office main Phone ker ke bol deti hun, ke main jalsay main nahi aa rahi wo waja pochain ge to bata don gi
Husband: Aray nahi begum main to mazaq kar raha tha tum jao
by tanveer hussain (few years ago!)
Santa omllett bna rha tha usne anda toda to anda khali nikla
Snta hairan hokar bola ghorklyug ab murgi b ABORTION krwane lagi he. !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Pareshan lag rahe ho.
Santa: Yaar baap ban ne wala hu.
Banta: Yeh to khushi ki baat hai.
Santa: Lekin biwi ko nhi pata
by Pak101.com (few years ago!)
bhai behen bichadne ka kya hua anjaam ??
Dnt say wah wah Plz feel the pain ... (o_O )
bhai behen bichadne ka kya hua anjam ??
MUNNA bana MBBS aur MUNNI hui badnaam
by Pak101.com (few years ago!)