Sardar
ik sardar apny gar k bahar exercise kar raha tha
qareeb se ghuzarty hoay admi ny kaha
"wa sardar sahib kia body hai"
Iss pr sardar bola ..........
ye to kuch b nai andar ja kar meri biwi ko dekho
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
1 sardar ji ki shadi hui.
Rukhsati k waqt dulhan pehle maa k galay lag k roi,
Phir baap k, phir bhai aor behan k galay lag k roi.
Sardar ji ne dulhan le jane se inkar kr dia or kaha
“aey twade kolon chup nai hondi te mere kolon kinj howe gi.
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Imagination Of Paad At Suhagraat: shadi ki
rat hai,aap bister par bethe ho or bv ka ghoonghat
utha rahe ho ki achanak ap ka paad nikal aaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The most funniest situation in student's life:
.
When we have no idea what to write in paper and supervisor comes and say "wind up your papers"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Teacher: Itni pitai ke baad bhi tum hass rahe ho.
Funny Student: Gandhi Ji ne kaha hai, musibat ka time hass hass ke gujarna chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladki Apne Room Mein Bethi Zor Zor Se Ro Rahi Thhi,
Maa Ne Ye Dekha To Uske Pass Aayi Aur Boli.
Maa: “Kya Hua Beti Kyo Ro Rahi Hai, Mujhe Bata Main Tumhari Dost Hoon”
Beti Rote Hue: “Kya Bataun Yaar, Apne Wale Se Milne Gayi Thi, Tere Wale Ne Dekh Liya To Bohat Mara.“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : had ur lunch.?
Husband : had ur lunch.?
Wife : i m asking you
Husband : i m asking you
Wife : u copying me.?
Husband : u copying me?
Wife : lets go shopping
Husband :Yes i had my lunch
by pinkey (few years ago!)
Zarin aur Katrina dono hi 1 jaisi aur gori hai kyu Socho Socho Nahi pata na kyuki dono k naam me Rin aata hai Rin de chauka dene wali safedi
by Pak101.com (few years ago!)
An ant and an elephant got married, despite the best advice of their friends.
After the first night of honeymoon, the elephant suffered a heart attack and died.
"It's so bad.," said the ant, "One night of emotions, and now I get to spend the rest of my life digging a grave."
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Sardar ji agr apki
bivi ko jin chimat
jaye tu.
aap kia kro ge?”
Sardar:
“Mein ki krna ay,
ghalti jin di ay
apnye pugtey:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa=matlbi dost se bach kr raho. Banta=magr matlbe dost ka pta kaise chalega. Santa=simple,sare dosto ko msg karojo reply na de samjah lo wo hi matlbi hai.
by Pak101.com (few years ago!)