Aajib Hai Nakhre Tere
Aajib Hai Nakhre Tere…
Aajib Tera Style Hai…
Naak Pochne Ki Tameez Nahi
Haathoo Main Mobile Hai
by Mazhar Khan (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
A blonde told her doctor that she was really worried because everypart of her body hurt.The Doctor looked concern & said,"show me where."
The Blonde touch her own arm and screamed,"ouch!"she looked at the doctor and said "see?It hurts everywhere!"
The doctor laughed and said ,"Don't worry ;it's not serious.You have just got a broken index finger."
by Hassan Ali (few years ago!)
2 Sardar Rastey Per
2 Sardar Rastey Per
1st Sardar Bike Per,
2nd Sardar Prado Mein,
1st Sardar To 2nd: O Ji Kabhi Bike Dekhi Hai?
Again : O Ji Kabhi Bike Dekhi Hai?
Prado Wala Nai Phir Jawab Nahi Diya,
1st Sardar Ka Accident Ho Geya,
2nd Sardar: Tum Kyun Puch Rahey They Ke Bike Dekhi Hai?
1st Sardar : O Ji Iska Break Kahan Hota Hai :D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
The Best Shair Written On A Rickshaw !
“Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..
Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana
by Mohammad Ali (few years ago!)
Called @ vodafone care
A girl picked up the phone
Girl: vodafone care mein aapka swaagat hai
Boy:thank u
Girl: mai aapki kya sahaayta kar sakti hu??
Boy:kya aap shaadi karna chahti hai mujhse??
Girl: jee aapne galat number laga diya hai
Boy:nai nai maine sahi number lagaya hai, aap shaadi karengi?
Girl: jee mai shaadi mein interested nai hu
Boy:arre madam sun toh lijiye ek baar
Girl: not interested
Boy:love marriage karengi toh honeymoon mein switzerland, arrange marriage karengi toh paris
Girl: jee mai aapse shaadi karna hee nai chahti toh aap offer kyu de rahe hai??
Boy:court marriage ka expense 10,000rs
Normal wedding ka expense 2,00,000rs
Muslim style wedding mein sirf 200rs
Girl: aapko samajh nai aata ki mujhe shaadi nai karni fir bhi aap samajte nai
Boy:ab pata chala madam aapko humara dard, jabki hume nai interest hota phir bhi aap humaari naak mein ungli karne baar baar call karti rehti hai
Girl shocked, boy rocked :-)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
jo rat ko khana nai khaey ga usay 5Rs milay gy
Bachay 5Rs le kr so gaey
subha Sheikh says:
Jo bacha 5 Rs de ga usay nashata milay ga..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
4 Pathan train k piche bhag rahe thay
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
Jana to unhen tha hum to chorne aaey thay.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Police: Tumhari wife ghum howi to tum ne Police ko kion nahi bataya?
.
Saradar: O Jee pahly scooter ghum howa tha to police ne 20 din chala ke wapis ki thi.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A jutt in Karachi went to bank for opening an
account. he took one form and went to Islamabad.
do u know why? Because in the form he read!
"write in capital"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Adab ki inteha!
Mein sirf ye soch kar paper khali de ata hun
Faraz!
K kahin teacherz ye na kahen k agay se jwab deta hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:janu hmary pyar k bare me kisi ko mat batana.
Girl:teri behan ko ko zaroor btaon kameeni kehti thi koi kutta hoga jo tujhe pyar karega.
by Sabir shah (few years ago!)