Cartoon network
GOLU Mobile Compny Me Job Lene Gya 1st Hi Swal
Ka Jawab Dene P Usko Bhaga Diya Gya
SAWAL-Sabse Mashur Network Konsa H
G:Cartoon Network
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1304 views
Similar Jokes
One day a kid goes to the teacher and says
KID: "Miss Can I Go To The Toilet"
TEACHER: "Yes but first you have to say the
alphabet"
So He Says the alphabet.
KID: "A b c d e f g h i j k l m n o _ q r s t u v w x
y z"
TEACHER: "Wheres The P"
KID: "Its Running down my leg miss"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
# Lo G! Ab Peshawar K Pathano Ne Ek Aur Faisla Kya Hai.
.
.
Agar Saudi Arab Main Baarish Hogi To.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Peshawar K Saray Pathan Chhatri Le Kar Ghoomain Gay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
2 cockroach ICU Me 1 dusre k bagal me Admit the.
Pehla cockroach:
"Kya tujhe 'Baygon' se maara?"
DUSRA COCKROACH: Nahi re pagal Paragon se.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- mera ghar itna bada hai ki andar local train chalti hai
Banta- mera ghar to itna bada hai ki kone me chale jao to roaming lagti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Ae Circuit ye Dr. log opration se pehle
patient ko behosh kyun karte hai?
Circuit: Bhai! Bole to patient opration sikh gaya
to Dr. Logo ki to wat lag jayegi na.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
35 Sal Ki Lady Balcony Se Niche
Kachre Ke Dibbe Me Giri.
.
.
.
.
….
.
Ya Dekh Kay Santa Nay Kaha
Husband Zyada He Shokeen Lagta Hai
Werna Abhi 5 10 Saal Aur Chal Sakti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!
Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?
by Pak101.com (few years ago!)
Police constable to his son
"tumhara result acha nahee aya
Aj sy tumhara khelna & t.v band!"
Son:yeh 50 rupay pakro & mamla yaheen khatam kr
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jab LADKI Facebook pe tumse baat na kare to usse kaise baat karoge
.
.
.
.
Socho yaar??
.
.
.
Are yaar bahot simple hai
.
.
Uske WALL pe likh do
.
.
Mere inbox mein I LOVE U kyu bheja..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Driver Ramu ko apni seat par baitha dekhkar
bola- “Are, utho shaitaan, meri seat par kyo baitha hai?”
Ramu- “Driver uncle, mai sabse pehle aaya tha”
by Pak101.com (few years ago!)