Pesa milne ka chance

jab be gali me chalo nazre juka kar chalo
es se app ke ezat nai barte balke
kise ke gere hove pasie milne ke chance be bar jate
hain......

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 963 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 darzi logon k kapde lekr farar hogya

1 darzi logon k kapde lekr farar hogya

Koi kehta meri pant,
Koi kehta meri Shirt,

1 Santa bhi Ro raha tha Logo ne puchha Q Ro Rahe ho?

Santa:mera naap le gaya

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe is tarah se propose

Girl:” Mujhe is tarah se propose
karo ki kisi ne nahi kiya ho..
.
.
Boy:” (slapped the girl) kamini,
i love u
.
.
.
Kutti, Saali, Shaadi karle
mujhse aur tabah karde Mujhe…

by Mazhar Khan (few years ago!)
1bhikari ki lotry lagi

1bhikari ki lotry lagi to vo 1mandir banvata h

2nd bhikari:yar tu mandir Q bnva rha h?

1st Bhikhari:Qki iske samne me akela bhik manguga

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Ne Bachho Ko

Teacher Ne Bachho Ko Samjhane Ke Liye Usnke Ek Sawal Puhca.

Teacher: “Batao Bacho Sabse Jyada Nasha Kis Cheez Mein Hota Hai?”

Pappu: “Mam Books Mein”

Teacher: “Wo Kaisi?”

Pappu: “Unko Kholte Hi Neend Aane Lag Jati Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Impossible Is Not In My Dictionary

Naman: Tujhe pata hai “impossible” word meri dictionary mein nahi hai…

Chaman: Arey yaar, ab bataake kya faayda….tujhe dictionary lete samay check karlenaa thaa na…

by Pak101.com (few years ago!)
USA: Hamare dog Fotball khelte hai.

USA: Hamare dog Fotball khelte hai.

JAPAN: Hamare fish dance Karte hai.

CHINA: Hamare Hathi cycle chalate hai.

INDIA: HAMARE GADHE GOVT CHALAATE Hai.;-).

by Pak101.com (few years ago!)
Tum shadi k baad

Boy:Tum shadi k baad apnay liye alag ghar to nahi maango gi?

Girl:Aray nahi!! tum apni amma ko alag ghar dila dena

by Mazhar Khan (few years ago!)
FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?

FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?

Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,

FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malik Aur Machar

Maalik:
Abi tk tujh se machar nhi maray?
Mere kano me gunguna rahy han.

Nokar:
Sahab mene Machar Maar dye hyn,
ye to unki Biwiya hn Jo Vidwa ho
k Ro rhi hein..!

by nadeem (few years ago!)
pathan chokidar

1 Pathan Dr. Kay Ghar Raat 2 Bjaay Phone Aaya.

"Aap So To Nahi Rahy?"

Pathan Dr. Ne Ghussay Main Kaha:


"Kuttay K Bachay!

Sab Pathan Chokidaar Nahi Hoty."

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook