Memon Ne Apna Nayaa GHAR Construct Kia
Aik Memon Ne Apna Nayaa GHAR Construct Kia
Construction Ke Baad Ooper Walay Portion Per PAINT Karaaya……….
AUR Neechay Waaley Portion Per Likh Dia………….
“SAME AS ABOVE”
by Pak101.com (few years ago!) / 1192 views
Similar Jokes
Piece of PHILOSOPHY
Small things hurt a lot
For Example: u can sit on a mountain... but not on a pin
by Abdul Hannan (few years ago!)
B0y: tumharay pen main ink nae hai kya
Grl: andhay h0 kia?
chal t0 raha hai
B0y : acha t0 apna number t0 likh kr dikha0…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Karaya daar malik makan se:ap k ghar me jaga jaga chohay nachte pherte hain
malik makan:tay hor k 1200 wich kareena kapoor aa k nachay
by Sabir shah (few years ago!)
Wife: Main Maike Ja Rahi Hoon
Talaaq Ka Notice Bhej Doongi!
Husband: Ja Ja Chali Ja Meethi Meethi Baatein Ker K
Khush Krne Ki Koshish Mat Ker.
by Mohammad Ali (few years ago!)
‘*KANWARA GHAZAL *
Ay Sard Sard Raat Mujhe “Bivi” Chahiye
Karni Hy Dil Ki Baat Mujhe “Bivi” Chahiye
Uljhi Hui Firaq Ki Raaton K Darmeyan
Tanha Hy Meri Zat Mujhe “Bivi” Chahiye
Bachpan Ki Zid Nahi Jawani Ki Bat Hy
Ay Merey lovly Maan baap Mujhe “Bivi”Chahiye
Chehry Sy Berukhi Ka Naqab Utar Do
Ab Maan Jao Bat Mujhe “Bivi” Chahiye
Dekhi Hy Main Ne Dulhan Mujhe braat Chahiye
kr di he akhri baat Mujhe “Bivi” Chahye
Dedicated to all kanwara
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maalik Ne Pappu Ko Naukri Se Nikal Diya….
Maalik: Meine Jab Se Tumhe Naukri Se Nikala Hai….
Tum Roz Mere Ghar Ke Saamne Tatti Kyun Karte
Ho,
Pappu: Aapko Yeh Ahsaas Karane Ke Liye Ki Naukri
Se Nikalne Ke Baad Mein Bhooka Nahi Mar Raha
Hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sardar Jungle Se Guzar Rha Tha
K Us Ne Daikha K
1 Sanp Drakht Par Latka Hua Hai…
Sardar:
NIDDO Piya Karo…
Sirf Latakne Se Height Nai Barhti;-)
by Pak101.com (few years ago!)
pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.
2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha
k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Mein tere 64 de 64 dand todd dene hai.
Ik hor aadmi ne keha santa 64 nahi 32 Dand hunde
ne.
Santa: Meinu patta se tu vi bolega is layi tere vi
gin laye ne.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lion 1 Buriya Se:
Main Tera Khoon P Jaun Ga
Buriya:
Pena Hai To Kisi Jawan Mard Ka Pi
Uska Khoon Garam Hoga
Sher: Nahi,Mera Aj Cold Drink Peny Ka Mood Hay.
by Pak101.com (few years ago!)