Don't have any job
Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't
have any more work.
Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the
right person in this case. You see, I won't ask you
to give me work
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 992 views
Similar Jokes
Beewi nai sarhi keliey zid ker rahee thee. Mian ney samjhaya, “Naik bakht, tumhari almari sarhion sey bhari pari hey, yoonhi khamkhwa paisey zaya kerney ka kia faida”
Biwi boli: Woh to sab ki sab mohalley walon ney dekh rakhee hein
Acha! Mian ney kaha, phir aisa kertey hein, mohalla badal letey hein
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Ladke Ne Collge Mein Ek Ladki Ko Offer Maara.
Badle Mein Ladki Ne Us Se Puchha
“Hamesha Meri Baat Manoge,
Mujhe Kabi Kuch Nahi Kahoge,
Touch Bhi Nahi Karoge,
Kiss Bhi Nahi Karoge.”
Boyfriend: “Behen Tu Ghar Ja, Tere Mummy Papa Chinta Kar Rahe Honge.“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- V Need A Bridge In Our Village.
Minister- How,There Is No River In Ur Village?
Santa- Oh Den,We Need A River Too!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Qutub minar kaha hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Shyam Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar pe bhi raha karo.
by Pak101.com (few years ago!)
10 Saal Baad
Grl Boy Ko Dekh K.
Kya Mast H
Ma Bap Ne Kaha Chupa Rkha Tha
Muje Is Bache Ka No Chahiye
BOY Sharmate Hue
Ap K Ghar Baap Bhai Nai H Kya
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka- Apni class fellow se, Tum paas ho gayi ho?
GirL- Haa bilkuL!
Ladka- to muh to meetha karwa do!
GirL- Kis se?
Ladka- Chalo kiss se he karwa do..
by Pak101.com (few years ago!)
Mahman!
Beta apko school jana kesa lagta hy?
Bacha!
Muje schol jana boht acha lagta hy
Or waha se wapis ana b boht acha lagta hy
Bus waha rukna bura lagta hy:
by Mazhar Khan (few years ago!)
Paper Se Pehle Ki
"DUA"
.
.
.
....
.
.
.
.
Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... :))
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Ek Larki Sardar Se Takrai Aur Boli:
I Am Sorry.
Sardar:
I Am Dilgeet Singh
Nyc 2 Meet You Miss Sorry ..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Engish k paper me fail ho gaya …!!
Due to following translations..?
1. main aam aadmi nai hon?
(I am not a mango man)
2. Sarda or garma phal hain?
(Colda & hota are fruits)
3.Mujhe b english aati he?
(English comes to me also)
4. Do or Do barabar chaar?
(Give & Give equal to four)
5.Mera taluq haripur hazara se hai?
(I am belong to greenpur thousanda)
6. Sarak par golian chal rahi hai?
(Tablets are walking on the road)
by hearthackervsgirls (few years ago!)