Pathan
Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rs To Hon..
Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye chalega kaise iske to panv hi nahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
10th class ka student : Mein fail hona chahta hu
Dost : Kyun?
Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!
by Pak101.com (few years ago!)
Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??
Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta
Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar
Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz HoGai He
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl:aj ammi ne mujhe tere sath bitje pe jate howe dekh lya.0
boy:pher?
Girl:rakshae ka karaya wapas kar lia
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Doc Saab, mein Chashma laga ke pad to sakoonga?
Doc: Haan, bilkul.
Santa: To phir theek hai doc Saab varna Anpad aadmi ki zindagi bhi koi zindagi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Razzi (few years ago!)
Beta: Kitni sundar larki hy
Baap: Beta ye miss hen tumhari maan k brabar hen.
Beta: Haan abba har jagah apna chance lagana , hamen kuch nahin karne dena...;)
by Pak101.com (few years ago!)
Yogi: AUNTYji!
Arpit ghar pe he?
Aunty: Haan beta,
abhi abhi aaya hai!
Maggi Kha rha hai...!
Tujhe bhukh lagi hai kya?
Yogi: ji Haan..! :D
.
.
.
Aunty: Toh tu bhi apne ghar se kha kar aa.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna : Bole tu ye doctor log operation karne se pehle patient ko behosh kiyu karte hai?
Circuit: simple hai na bhai, patient khud operation karna seek na le
by Pak101.com (few years ago!)