Pathan


Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..

Khan: To Phir..?

Waiter: 20 Rs To Hon..

Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 870 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Me naya FM Radio laya hun

Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye chalega kaise iske to panv hi nahi hai


by Pak101.com (few years ago!)
10th class ka student

10th class ka student : Mein fail hona chahta hu
Dost : Kyun?

Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!

by Pak101.com (few years ago!)
Bacha Upset Q Hai

Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??

Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta

Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar

Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz HoGai He

by Mazhar Khan (few years ago!)
Karaya waqas le liya

Girl:aj ammi ne mujhe tere sath bitje pe jate howe dekh lya.0
boy:pher?
Girl:rakshae ka karaya wapas kar lia

by Sabir shah (few years ago!)
Mein Chashma laga k

Santa: Doc Saab, mein Chashma laga ke pad to sakoonga?

Doc: Haan, bilkul.

Santa: To phir theek hai doc Saab varna Anpad aadmi ki zindagi bhi koi zindagi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach

DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .

1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.

1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!

by Razzi (few years ago!)
Beta: Kitni sundar larki hy

Beta: Kitni sundar larki hy

Baap: Beta ye miss hen tumhari maan k brabar hen.

Beta: Haan abba har jagah apna chance lagana , hamen kuch nahin karne dena...;)

by Pak101.com (few years ago!)
Yogi: AUNTYji!

Yogi: AUNTYji!
Arpit ghar pe he?

Aunty: Haan beta,
abhi abhi aaya hai!

Maggi Kha rha hai...!
Tujhe bhukh lagi hai kya?

Yogi: ji Haan..! :D
.
.
.
Aunty: Toh tu bhi apne ghar se kha kar aa.

by Pak101.com (few years ago!)
Bole tu ye doctor log

Munna : Bole tu ye doctor log operation karne se pehle patient ko behosh kiyu karte hai?

Circuit: simple hai na bhai, patient khud operation karna seek na le

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook