Asi larki chahye
LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye
jo kuch KHATA-PITA NA ho
PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya
EMERGENCY WARD me miLega.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Ab Karachi se sirf 20 km door…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saima Rediency
4 or 5 kamroon k luxury Apartment.
Stand by Generator or Kushada
Car parking….:-)
by A. Sami (few years ago!)
Dulha Kmray Me Aatay Hun
Chair Se Takra K Gir Gya,
Dulhan (Ghabra k)Waqas Bhai
Aaram Se…
MORAL:Or Kro CznO sy Shadi:-)
by itrat batool (few years ago!)
Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k
pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap
k bare ma yahi puch raha tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan gusse se: Waiter ! Es chicken biryani mai chicken kion nahi hai?
Waiter: Gulab Jaman mai Gulaab kahan hota hai?
.
Pathan: Han yar sorry…..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dekh Ke Roop Tera Suhana
Yaad Agaya Dadi Amma
Ka Khil Khilana
Itni Ho Gayi Ho Tum Purani
Ab To Bas Kardo...
Ladko Ko Patana...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha raha tha.
Police wala kehta hai
“Chal ooye bahar aa kar kapry pehan
Teri Talashi leni hai!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Aur santa, kaisi nibh rahi hai?
Santa: Pooch mat yaar, jab tak sister na kaho, bolti hi nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ultimate lines by a brokn heart: wo mujhse mil kar itna roi ki
.
.
.
.
.
.
uski naak ka bulbula dekh ke meri hassi nikaly gayi
by Pak101.com (few years ago!)
Purani Kahawat Hai Ki..
Sote Waqt Koi Tension Le Kar Nahi Sona Chaiye
Fir Bhi..
Hum Aapko Yaad Kar Ke Sote Hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dating process: 6 weeks : I love U, I love U, I love U. 6 months : Of course I love U. 6 years : GOD, if I didn't love U, then why the hell did I propose?
by khalid hussain (few years ago!)