Agr Mere Hath Me Hukumat Ho
Pathan.Agr Mere Hath Me Hukumat Ho To Me Mulk Ki Tqdeer Badal Don.
Wife:
Tum Pehle Apni Shalwar To Badal Lo, Subha Se Amaaameri Pehn K Ghom Rahe Ho;-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1006 views
Similar Jokes
Why did the teacher write the lesson on the windows?
He wanted the lesson to be very clear
by Pak101.com (few years ago!)
Brazer or Bunyaan mein kiya farq hai?
Pathan:
Bunyaan mein kapra ziyada or load kam hota hai.
Brazer mein kapra kam or load ziyada hota hai<
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar: Goal Karnay K Liye.
Laaloo: Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.Ha Ha
by Pak101.com (few years ago!)
Mosquitoes Have Been Biting Sardar For The Whole Night
He Got Irritated
Stood Up Drank Poison And Said…
Ab Kaato Saalo, Sab Maro Gay!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Carpainter Se :
Bohat Mazbot Bed Banana Q Ke
Mere Betey Ko Bahoo Pe Charna Hai
Carpainter :
Aisa Mazbot Bed Banaoon Ga Ke Pora Mohala Bhi Charh Jaye To Bhi Nahi Tote Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Aurat aur Newspepar me kya aik jesa hai????
?
?
?
1} dono hi bahut batuni hote hai.
2} dono jahan bhi jate hai bahut si news sath lekar jate hai.
3} Purani ho jaane ke sorat mein dono ki he nahi hoti.
by Abdul Sami (few years ago!)
1 sardarni dusri sardarni se: Meri 20 saal tak koi olaad nai hui
Dusri sardarni: Phir ?
1st sardarni: Phir kia, jab me 21 sal ki hui to abu ne meri shadi kar di
aaj Mola k fazal se 3 kake hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 band kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wo Koun Si Situation Hai, Jisme Mard 10 Minutes Mein Thak Jata Hai
Aur Aurat Ganto Karne Ke Baad Bhi Nahi Thakti
Socho ? Shopping YAR
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)